Η εταιρεία ισχυρίστηκε ότι επτά από τα τηλέφωνα της σειράς Galaxy ήταν αδιάβροχα, παρόλο που δεν θα λειτουργούσαν μετά τη χρήση σε πισίνες ή νερό ωκεανού.
Η υπόθεση ξεκίνησε το 2019 για διαφημίσεις που σχετίζονται με επτά smartphones Galaxy από την Αυστραλιανή Επιτροπή Ανταγωνισμού και Καταναλωτή (ACCC) που παρακολουθεί τους καταναλωτές της Αυστραλίας. Το ACCC οδήγησε τη Samsung στο δικαστήριο για παραπλάνηση και εξαπάτηση πελατών με τους ισχυρισμούς της σχετικά με τα smartphone με περισσότερες από 300 διαφημίσεις από τον Φεβρουάριο του 2016.
Οι διαφημίσεις δημοσιεύτηκαν σε μέσα κοινωνικής δικτύωσης, διαδικτυακά, τηλεόραση, διαφημιστικές πινακίδες, μπροσούρες και άλλα μέσα που απεικονίζουν τα τηλέφωνα ως αδιάβροχα . Χρησιμοποιούνταν σε πισίνες και παραλίες, ενώ η Samsung τα διαφήμιζε επίσης ως αδιάβροχα σε βάθος 1,5 μέτρου για 30 λεπτά.
Ωστόσο, ο διακανονισμός αφορά ένα πολύ μικρότερο σύνολο διαφημίσεων. Η Samsung συμφώνησε ως μέρος της διευθέτησης της υπόθεσης ότι εννέα διαφημίσεις για επτά συσκευές ήταν παραπλανητικές. Η εταιρεία παραδέχτηκε επίσης ότι εάν οι συσκευές χρησιμοποιούνταν σε αλμυρό νερό ή πισίνες, θα μπορούσε να υπάρξει υλική προοπτική βλάβης από διάβρωση στη θύρα φόρτισης του τηλεφώνου.
Έκτοτε, η Samsung έχει διορθώσει αυτό το πρόβλημα με αλλαγές υλικού και λογισμικού σε άλλα μοντέλα των τηλεφώνων Galaxy.
Ο δικαστής Μάικλ Μέρφι ενέκρινε τον διακανονισμό μεταξύ του κατασκευαστή smartphone και του αυστραλιανού φύλακα. Είπε ότι πολλοί καταναλωτές θα είχαν χρησιμοποιήσει τα τηλέφωνά τους με τον τρόπο που απεικονίζονται σε αυτές τις διαφημίσεις, βασιζόμενοι στις αναπαραστάσεις.
Πρόσθεσε ότι η ποινή των 14 εκατομμυρίων δολαρίων θα λειτουργούσε αποτρεπτικά και ήταν ένα «πραγματικό και επαρκές τσίμπημα» στο 14% των κερδών της Samsung Australia τα τελευταία έξι χρόνια. Είπε περαιτέρω ότι η εταιρεία συνεργάστηκε για να επιλύσει το ζήτημα πρόσφατα μετά από χρόνια αντίθεσης στην υπόθεση του ACCC.
Η Gina Cass-Gottlieb, πρόεδρος του ACCC, χαιρέτισε την απόφαση λέγοντας:
«Αυτή η ποινή είναι μια ισχυρή υπενθύμιση στις επιχειρήσεις ότι όλοι οι ισχυρισμοί προϊόντων πρέπει να τεκμηριώνονται. Το ACCC θα συνεχίσει να λαμβάνει μέτρα επιβολής κατά των επιχειρήσεων που παραπλανούν τους καταναλωτές με ισχυρισμούς σχετικά με τη φύση ή τα οφέλη των προϊόντων τους».
Η Samsung θα καταβάλει πρόστιμο 14 εκατομμυρίων δολαρίων επιπλέον της προμήθειας 200.000 δολαρίων ως συνεισφορά στα έξοδα της ACCC εντός 30 ημερών από την παραγγελία.