Το Netflix συνεχίζει να δημιουργεί τα σχέδια για να προσφέρει υπηρεσία που υποστηρίζεται από διαφημίσεις. Ως The Hollywood Reporter Σημειώνει, ο συνδιευθυντής της εταιρείας Τεντ Σαράντος επιβεβαίωσε στους καλεσμένους στο φεστιβάλ Cannes Lions ότι το Netflix προσθέτει ένα επίπεδο που υποστηρίζεται από διαφημίσεις με χαμηλότερη τιμή. Τόνισε ότι η επιλογή δεν θα έφερνε διαφημίσεις στο Netflix «όπως το ξέρετε σήμερα» — καθώς με ανταγωνιστές όπως το Peacock, θα έχετε ακόμα την επιλογή να αποφύγετε εντελώς το μάρκετινγκ. Αυτό είναι μόνο για ανθρώπους που «δεν τους πειράζει η διαφήμιση», είπε.
Ο Σαράντος δεν μοιράστηκε περισσότερες λεπτομέρειες. Ωστόσο, η Wall Street Journal ισχυρίστηκε πρόσφατα ότι η Google και το NBCUniversal είναι οι “κορυφαίοι υποψήφιοι” για να βοηθήσουν το Netflix να δημιουργήσει το πρόγραμμα που περιλαμβάνει διαφημίσεις. Και οι δύο θα έχουν πιθανώς αποκλειστική συμφωνία για την προβολή και (τουλάχιστον στην περίπτωση της NBCU) την πώληση διαφημίσεων. Ο Roku είχε επίσης πρώιμες συζητήσεις, σύμφωνα με tipsters. Τα στελέχη του κλάδου που μιλούν στο Netflix υποτίθεται ότι δεν έχουν μάθει λεπτομέρειες, όπως τον αριθμό των διαφημίσεων που θα βλέπετε κάθε ώρα ή αν θα υπάρχει στόχευση διαφημίσεων. Ζητήσαμε σχόλιο από το Netflix.
Η μελλοντική επιλογή είναι μια αναγνώριση ότι το Netflix άφησε μια μεγάλη ομάδα πελατών «εκτός τραπεζιού», σύμφωνα με τον Σαράντο. Η εταιρεία έχασε συνδρομητές για πρώτη φορά μετά από μια δεκαετία το τελευταίο τρίμηνο και είναι πρόθυμη να επιστρέψει γρήγορα στην ανάπτυξη. Ένα σχέδιο που υποστηρίζεται από διαφημίσεις θα μπορούσε να βοηθήσει σε αυτόν τον στόχο, προσελκύοντας πελάτες που αναβάλλονται λόγω της κανονικής τιμολόγησης του Netflix.