Οι προσπάθειες του Instagram να ανταγωνιστεί το TikTok αυξάνονται με την τελευταία κίνηση της πλατφόρμας blogging. Σύμφωνα με ένα στιγμιότυπο οθόνης που δημοσιεύτηκε στο Twitter από τον Matt Navarra, το Instagram έχει αρχίσει να δοκιμάζει την μετατροπή κάθε βίντεο που δημοσιεύεται στο Instagram σε Reel, ώστε να μπορεί να προσεγγίσει ένα μεγαλύτερο κοινό σε Instagram και Facebook.
Ένας εκπρόσωπος της Meta γράφει: «Δοκιμάζουμε αυτήν τη δυνατότητα ως μέρος των προσπαθειών μας να απλοποιήσουμε και να βελτιώσουμε την εμπειρία βίντεο στο Instagram». Το Instagram Reels κυκλοφόρησε για πρώτη φορά στις ΗΠΑ τον Αύγουστο του 2020 και βλέπει τεράστια δέσμευση με τη μορφή σύντομου βίντεο των Reels.
Το στιγμιότυπο οθόνης δείχνει ότι “Οι αναρτήσεις βίντεο μοιράζονται πλέον ως Reels”. Το Instagram ελπίζει ότι ωθώντας όλα τα βίντεο προς τα Reels, τα βίντεο θα έχουν μεγαλύτερη αφοσίωση, τα εφέ βίντεο είναι διαθέσιμα, η μουσική μπορεί να προστεθεί και τα βίντεο μπορούν να αναμιχθούν σε νέα Reels.
Η αλλαγή δοκιμάζεται και η μονιμότητά της δεν είναι ξεκάθαρη. Δεν είναι επίσης σαφές τι θα συμβεί με τα υπάρχοντα βίντεο που δημοσιεύονται στο Instagram και αν θα εξακολουθείτε να επιτρέπεται να δημοσιεύετε βίντεο έως και 10 λεπτών (ή έως 60 λεπτά σε επαληθευμένους λογαριασμούς).
Σχεδόν ένα χρόνο πριν, ο επικεφαλής του Instagram Adam Mosseri είπε ότι το Instagram «δεν είναι πλέον μια εφαρμογή κοινής χρήσης φωτογραφιών», καθώς η εταιρεία έχει στρέψει το ενδιαφέρον της προς «δημιουργούς, βίντεο, αγορές και ανταλλαγή μηνυμάτων».