Το Netflix χάνει 1 εκατομμύριο συνδρομητές το δεύτερο τρίμηνο του 2022, επιβεβαιώνει το επίπεδο που υποστηρίζεται από διαφημίσεις για τις αρχές του 2023

Το Netflix χάνει 1 εκατομμύριο συνδρομητές το δεύτερο τρίμηνο του 2022, επιβεβαιώνει το επίπεδο που υποστηρίζεται από διαφημίσεις για τις αρχές του 2023

Το Netflix περίμενε ένα σκληρό δεύτερο τρίμηνο με απότομη πτώση στους συνδρομητές επί πληρωμή, αλλά η σημερινή οικονομική έκθεση αποκάλυψε μια εικόνα πολύ λιγότερο ζοφερή από ό,τι φοβόταν. Μεταξύ Απριλίου και Ιουνίου, η πλατφόρμα έχασε 970.000 συνδρομές αντί για τα αναμενόμενα 2 εκατομμύρια. Αυτό οδήγησε σε αύξηση 7% στις τιμές των μετοχών στις συναλλαγές εκτός ωραρίου.

Το φθηνότερο επίπεδο που υποστηρίζεται από διαφημίσεις αναμένεται στις αρχές του 2023 και η ίδια προθεσμία ισχύει για τον περιορισμό των 100 εκατομμυρίων νοικοκυριών που δεν πληρώνουν για την υπηρεσία, αλλά χρησιμοποιούν κοινόχρηστους κωδικούς πρόσβασης.

Netflix loses 1M subscribers in Q2 2022, confirms ad-supported tier for early 2023

Η απώλεια 1 εκατομμυρίου πελατών που πληρώνουν μπορεί να είναι μεγάλο πλήγμα για την εταιρεία στα χαρτιά, αλλά τα έσοδά της εξακολουθούν να αυξάνονται κατά 8,6%. Το Netflix αποκάλυψε ότι αυτό έγινε με την αύξηση των μέσων πληρωμένων συνδρομών και του ARM (Μέσος όρος εσόδων ανά μέλος). Ο αριθμός θα ήταν ακόμη μεγαλύτερος, αλλά το Netflix έχασε 339 εκατομμύρια δολάρια λόγω του αντίκτυπου του ξένου νομίσματος.

Καθώς η εταιρεία ενισχύει τις θέσεις της στις παγκόσμιες αγορές, το ισχυρό δολάριο επηρεάζει αρνητικά τα αποτελέσματά της σε δολάρια. Το Netflix προειδοποιεί επίσης για τις προκλήσεις που έρχονται και ενημέρωσε τους επενδυτές για βραχυπρόθεσμα και μακροπρόθεσμα βήματα που θα αυξήσουν τις πωλήσεις.

Η πρόβλεψη της εταιρείας για το τρίτο τρίμηνο του 2022 βλέπει τον αριθμό των συνδρομητών να αυξάνεται κατά 1 εκατομμύριο, έναντι 4,4 εκατομμυρίων το τρίτο τρίμηνο του 2021.

Η είσοδος της Microsoft στο επίπεδο που υποστηρίζεται από διαφημίσεις είναι το κλειδί για το Netflix και τα σχέδια είναι να εισαχθεί το νέο σχέδιο «νωρίς 2023». Θα φτάσει πρώτα σε αγορές όπου οι άνθρωποι τείνουν να ξοδεύουν περισσότερα και μόλις το Netflix μάθει πώς λειτουργεί το νέο σχέδιο, θα επεκταθεί και σε άλλες περιοχές. Αυτό θα έφερνε περισσότερους συνδρομητές που πληρώνουν, ελπίζει η εταιρεία.

Έχουμε ήδη αναφέρει ότι το επόμενο έτος θα είναι η χρονιά που το Netflix θα ασχοληθεί επιτέλους με τους συνδρομητές κοινής χρήσης κωδικών πρόσβασης. Σύμφωνα με την έκθεση, πάνω από 100 εκατομμύρια νοικοκυριά δεν πληρώνουν, επιπλέον των ήδη 200 εκατομμυρίων πληρωμένων λογαριασμών. Μόλις η εταιρεία αποφασίσει ποια μέθοδο θα χρησιμοποιήσει, θα εφαρμόσει τα νέα σχέδια και δυνατότητες.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *