Ερευνητές στο Guardio Labs ανακάλυψαν μια νέα κακόβουλη διαφήμισης που αφορά τις επεκτάσεις του Google Chrome οι οποίες παραβιάζουν τις αναζητήσεις και εισάγουν συνδέσμους συνεργατών σε ιστοσελίδες.
Επειδή όλες αυτές οι επεκτάσεις προσφέρουν επιλογές προσαρμογής χρωμάτων και φτάνουν στο μηχάνημα του θύματος χωρίς κακόβουλο κώδικα για να αποφύγει τον εντοπισμό, οι αναλυτές ονόμασαν την καμπάνια “Χρωματικά αδρανής”.
Σύμφωνα με την έκθεση Guardio, μέχρι τα μέσα Οκτωβρίου 2022, 30 παραλλαγές των επεκτάσεων του προγράμματος περιήγησης ήταν διαθέσιμες τόσο στα καταστήματα ιστού Chrome όσο και στο Edge, συγκεντρώνοντας πάνω από ένα εκατομμύριο εγκαταστάσεις.