Η Microsoft έχει επιλύσει ένα γνωστό ζήτημα που προκαλεί προβλήματα συνδεσιμότητας σε πελάτες Windows που χρησιμοποιούν την υπηρεσία DirectAccess για απομακρυσμένη πρόσβαση στους οργανισμούς τους χωρίς τη χρήση εικονικού ιδιωτικού δικτύου (VPN).
Σύμφωνα με την εταιρία, το DirectAccess ενδέχεται να μην επανασυνδεθεί αυτόματα μετά από προβλήματα συνδεσιμότητας της επηρεασμένης συσκευής.
Τα σενάρια που θα μπορούσαν να οδηγήσουν σε αυτό το γνωστό πρόβλημα περιλαμβάνουν την εναλλαγή μεταξύ σημείων πρόσβασης ή δικτύων Wi-Fi και την προσωρινή απώλεια της συνδεσιμότητας δικτύου.
Τα προβλήματα επηρεάζουν τα τελικά σημεία της επιχείρησης όπου οι διαχειριστές έχουν αναπτύξει ενημερώσεις των Windows που κυκλοφόρησαν από τα μέσα Οκτωβρίου.
Ωστόσο, αυτό το ζήτημα δεν θα πρέπει να επηρεάσει άλλες λύσεις απομακρυσμένης πρόσβασης, όπως το VPN (μερικές φορές ονομάζεται διακομιστής απομακρυσμένης πρόσβασης ή RAS) και το Always On VPN (AOVPN), τις προτεινόμενες μεθόδους απομακρυσμένης σύνδεσης για Windows 10 ή νεότερη έκδοση.
Εταιρικές ή οικιακές συσκευές που δεν χρησιμοποιούν το DirectAccess για απομακρυσμένη πρόσβαση σε εταιρικούς πόρους δεν επηρεάζονται επίσης.
Η λίστα των πλατφορμών που επηρεάζονται περιλαμβάνει εκδόσεις Windows και διακομιστή και πελάτη:
- Πελάτης: Windows 11, έκδοση 22H2. Windows 10, έκδοση 22H2; Windows 11, έκδοση 21H2; Windows 10, έκδοση 21H2; Windows 10, έκδοση 21H1; Windows 10, έκδοση 20H2; Windows 10 Enterprise LTSC 2019
- Διακομιστής: Windows Server 2022; Windows Server 2019