Σύμφωνα με πληροφορίες, το YouTube δοκιμάζει μια νέα υπηρεσία που υποστηρίζεται από διαφημίσεις – τη ροή τηλεοπτικών καναλιών. Αυτή τη στιγμή η εταιρεία βρίσκεται σε συζητήσεις με διάφορες εταιρείες για να φέρει στην πλατφόρμα της τηλεοπτικές εκπομπές, ταινίες και ολόκληρα τηλεοπτικά κανάλια. Στην πραγματικότητα, το YouTube είπε ότι ήδη δοκιμάζει την υπηρεσία και επιλεγμένοι χρήστες του YouTube δοκιμάζουν τα νερά.
Προς το παρόν, το YouTube μετράει το ενδιαφέρον των θεατών και αν όλα πάνε σύμφωνα με το σχέδιο, η υπηρεσία που ανήκει στην Google ενδέχεται να ζητήσει μείωση 45% των εσόδων από διαφημίσεις. Αυτή είναι στην πραγματικότητα η συμφωνία του YouTube και με τους δημιουργούς περιεχομένου.
Αυτό φαίνεται να είναι μια ακόμη ώθηση από το YouTube για ανάπτυξη. Πιο πρόσφατα, η πλατφόρμα ροής έκλεισε συμφωνία με το NFL Sunday Ticket και θα μεταδοθεί στο YouTube TV και στα κανάλια YouTube Primetime, από φέτος. Αρχίζει επίσης να μοιράζεται τα έσοδα από διαφημίσεις με τους δημιουργούς YouTube Shorts, κάτι που θα έκανε την υπηρεσία πιο προσοδοφόρα από το TikTok.