Η διεπαφή προγραμματισμού εφαρμογών (API) του ChatGPT θα επιτρέψει στο chatbot να λειτουργεί παράλληλα με διάφορα προϊόντα και υπηρεσίες. Οι δημιουργοί του Snapchat, το Shopify και άλλοι έχουν ήδη αρχίσει να το χρησιμοποιούν.
Το OpenAI ανακοίνωσε ότι το ChatpGPT και το Whisper, το μοντέλο ομιλίας σε κείμενο της εταιρείας, είναι πλέον διαθέσιμα για ενσωμάτωση σε εφαρμογές μέσω μιας διεπαφής προγραμματισμού εφαρμογών (API). Στην ουσία, οι προγραμματιστές τρίτων μπορούν πλέον να χρησιμοποιούν το ChatGPT και το Whisper στα προϊόντα τους.
Από το ντεμπούτο του ChatGPT τον Νοέμβριο, πολλά μη εξουσιοδοτημένα API προσπάθησαν να ενσωματώσουν το chatbot, παραβιάζοντας τους όρους παροχής υπηρεσιών του OpenAI. Η εταιρεία έχει ξεκινήσει τώρα την απάντησή της για να καλύψει τη ζήτηση.
«Η οικογένεια μοντέλων ChatGPT που κυκλοφορούμε σήμερα, GPT-3.5-turbo, είναι το ίδιο μοντέλο που χρησιμοποιείται στο προϊόν ChatGPT. Η τιμή του είναι 0,002 $ ανά 1.000 token, που είναι 10 φορές φθηνότερο από τα υπάρχοντα μοντέλα μας GPT-3.5», η εταιρείαείπε.
Ένα token αντιπροσωπεύει περίπου τέσσερις χαρακτήρες στα αγγλικά. Το OpenAI ισχυρίζεται ότι περίπου 1.000 token εκπροσωπώ 750 λέξεις. Για παράδειγμα, το απόφθεγμα του Wayne Gretzky, «Χάνεις το 100% των βολών που δεν κάνεις», περιέχει 11 token και η Διακήρυξη Ανεξαρτησίας των ΗΠΑ περιέχει 1.695 token .
Δεδομένης της ικανότητας του bot να σχηματίζει σύνθετες απαντήσεις σε λεπτομερείς ερωτήσεις, η εισαγωγή του API πιθανότατα σηματοδοτεί ένα σημαντικό βήμα προς την ενίσχυση των καθημερινών αλληλεπιδράσεων μεταξύ ανθρώπων και τεχνητής νοημοσύνης.
Το Snap του δημιουργού του Snapchat, η πλατφόρμα εκμάθησης Quizlet, η πλατφόρμα παράδοσης ειδών παντοπωλείου Instacart και η εφαρμογή Shopify για καταναλωτές είναι από τους πρώτους που υιοθέτησαν το ChatGPT API.
Εν τω μεταξύ, το Whisper API, που βασίζεται στο μοντέλο whisper-large-v2, θα κοστίζει 0,006 $ ανά λεπτό. Το OpenAI ισχυρίζεται ότι η υπηρεσία θα δέχεται διάφορες μορφές ήχου όπως m4a, mp3, mp4, mpeg, mpga, wav, webm.
Η εταιρεία λέει επίσης ότι δεν θα χρησιμοποιήσει δεδομένα που υποβάλλονται μέσω ενός API για τη βελτίωση των μοντέλων τεχνητής νοημοσύνης της, εκτός εάν οι οργανισμοί επιλέξουν οικειοθελώς, και ότι θα εφαρμόσει μια προεπιλεγμένη πολιτική διατήρησης δεδομένων 30 ημερών για τους χρήστες API. Και οι δύο κινήσεις φαίνεται να στοχεύουν στον περιορισμό των φόβων για την ασφάλεια των δεδομένων.