Μετά από σχεδόν 10 ημέρες διακοπής λειτουργίας, η Western Digital (WD) έχει πλέον αποκαταστήσει τις υπηρεσίες διαδικτυακής αποθήκευσης My Cloud. Η δυνατότητα που βασίζεται στο cloud για τους πελάτες της αποθήκευσης WD έπεσε στις αρχές Απριλίου, χάρη σε μεγάλο βαθμό σε μια κυβερνοεπίθεση στο δίκτυο της εταιρείας.
H σελίδα του My Cloud μας λέει , “Οι υπηρεσίες είναι ξανά online και πλήρως λειτουργικές.” Η σελίδα υποστήριξης της εταιρείας στο Twitter δεν προσφέρει στην πραγματικότητα περισσότερες πληροφορίες, δηλώνοντας μόνο ότι οι ομάδες της “εργάζονται όλο το εικοσιτετράωρο για να επιλύσουν αυτή τη διακοπή”. Επίσης , σε μια επόμενη ανάρτηση, “Κατανοούμε ότι αυτή η διακοπή υπηρεσίας ήταν επίπονη και σας ευχαριστούμε για την υπομονή σας. Η ομάδα υποστήριξής της θα είναι διαθέσιμη για να σας βοηθήσει με οποιεσδήποτε ερωτήσεις μπορεί να έχετε”.
Φυσικά, το μεγάλο ερώτημα για όλους όσους επηρεάζονται από αυτό το θέμα είναι “Τι συνέβη;” Νωρίς στις 3 Απριλίου, η Western Digital προχώρησε σε μια απρογραμμάτιστη ανακοίνωση Τύπου δηλώνοντάς ότι το εταιρικό δίκτυο είχε εισέλθει από “μη εξουσιοδοτημένο μέρος”. Ενώ παραδέχτηκε ότι αυτό το μέρος είχε “συλλάβει ορισμένα δεδομένα από τα συστήματά του”, δεν έδωσε άλλες λεπτομέρειες, συμπεριλαμβανομένων καμίας πληροφορίας σχετικά με τη φύση των δεδομένων που ελήφθησαν.
Η υπηρεσία My Cloud επίσης κατέρρευσε την ίδια στιγμή με την ανακοίνωση της Western Digital. Αν και έχει πλέον αποκατασταθεί, το web store της Western Digital δεν είναι ακόμα online. Η εταιρεία δεν έχει προσφέρει καμία πληροφορία σχετικά με το χακάρισμα του δικτύου της από τις 3 Απριλίου. Ας ελπίσουμε ότι θα μάθουμε περισσότερα για αυτό το γεγονός και συγκεκριμένα ποια δεδομένα κλάπηκαν, νωρίτερα παρά αργότερα.