Η Meta ανακοίνωσε ότι έχει φτάσει στη δημιουργία ενός δισεκατομμυρίου μοναδικών Meta avatars στις πλατφόρμες της, συμπεριλαμβανομένων των Facebook, Messenger και Instagram. Για τον εορτασμό αυτού του ορόσημου, ανακοίνωσε την εισαγωγή νέων επιλογών εξατομίκευσης για τα Meta Avatars.
Τα Avatar είναι η γραφική αναπαράσταση της εμφάνισης ή της περσόνας ενός ατόμου. Η Meta παρουσίασε τα Meta Avatars της το 2019. Η Meta έχει καταβάλει προσπάθεια με την πάροδο του χρόνου να βελτιώσει τα επίπεδα εξατομίκευσης. Εισήγαγε την επιλογή να εξοπλίστε τα avatars με βοηθητικές συσκευές και μπλουζάκια NFL και σε επιλεγμένες περιοχές .
Ενώ επωνυμίες όπως η Balenciaga, η Prada και η Thom Browne έχουν ήδη δημιουργήσει καταστήματα στο Meta Avatars Store, η PUMA εντάσσεται τώρα στο bandwagon με επτά ρούχα και θα είναι διαθέσιμη για αγορές από την 1η Μαΐου 2023. Το δελτίο τύπου λέει ότι θα ανανεώσει τα προϊόντα σας φαίνεται ακριβώς στην ώρα της Άνοιξης.
Η Meta λέει ότι συνεχίζει τις βελτιώσεις σε μικρές και λεπτές λεπτομέρειες εν μέσω των μεγάλων αλλαγών, καθώς οι λεπτομέρειες βοηθούν τις προσωπικότητες να λάμψουν. Προσθέτει επιλογές όγκου μαλλιών και μιμείται τις λάμψεις στα μάτια για να τα κάνει πιο ελκυστικά οπτικά. Προσθέτει επίσης λεπτομέρειες και υφές στα ρούχα για να φαίνεται πιο ρεαλιστικό.
Μια μεγάλη πτώση χαρακτηριστικών είναι η προσθήκη νέων μορφών σώματος. Προσθέτει περισσότερα επίπεδα καμπύλης επιτρέποντας στους χρήστες να προσαρμόζουν τα avatar τους πιο κοντά στη φαντασία τους. Η Meta έχει επίσης αναθεωρήσει πώς εμφανίζονται τα μαλλιά, τα μάτια και τα ρούχα των avatar στις πλατφόρμες της. Έχει προσθέσει ρεαλισμό μέσω του προσαρμοσμένου μοντέλου φωτισμού και αντανακλάσεων.