Σήμερα η Apple δημοσίευσε έκθεση στο Newsroom της που αναφέρεται λεπτομερώς στον τρόπο με τον οποίο οι οδηγίες και τα στοιχεία ελέγχου της πλατφόρμας συμβάλλουν στην προστασία των χρηστών, επισημαίνοντας πώς συνέβαλε στην αποτροπή απάτης και κατάχρησης στο κατάστημα κατά τη διάρκεια του 2022.
Τα βασικά στοιχεία που μοιράστηκε σήμερα η Apple είναι ότι απέτρεψε πιθανές δόλιες συναλλαγές αξίας άνω των 2 δισεκατομμυρίων δολαρίων και απέρριψε σχεδόν 1,7 δισεκατομμύρια υποβολές εφαρμογών επειδή δεν πληρούν τα πρότυπα για το απόρρητο, την ασφάλεια και το περιεχόμενο που έχουν οριστεί για το App Store.
Η πλήρης αναθεώρηση περιλαμβάνει λεπτομέρειες σε τέσσερις ενότητες της διαδικασίας του App Store, οι οποίες είναι Απάτη λογαριασμού, Έλεγχος εφαρμογής, Βαθμολογίες και κριτικές και Απάτη πληρωμών και πιστωτικών καρτών. Η Απάτη λογαριασμών είναι όπου η Apple έχει τερματίσει λογαριασμούς προγραμματιστών για πιθανή δόλια δραστηριότητα και ο αριθμός μειώθηκε σε σύγκριση με το 2021 κατά σχεδόν 50% χάρη στο γεγονός ότι η Apple απέτρεψε τη δημιουργία αυτών των λογαριασμών εξαρχής.
Η Apple δημοσίευσε επίσης λεπτομέρειες σχετικά με το πώς προστάτευε τους χρήστες αποτρέποντας σχεδόν 57.000 εφαρμογές από παράνομες βιτρίνες, κάτι που μπορεί να είναι μια ανεπαίσθητη επίθεση στο πώς θα χρειαστεί να μάθετε στην πλευρική φόρτωση εφαρμογών στο iOS 17 και μετά.
Προχωρώντας στο App Review, η Apple είπε ότι αυτοματοποίησε τους ελέγχους που ενσωματώθηκαν στο Xcode. Επίσης, το App Store Connect διεξήγαγε αυτοματοποιημένους ελέγχους για να διασφαλίσει ότι τυχόν εφαρμογές που ανεβαίνουν στην πλατφόρμα χρησιμοποιούν εξουσιοδοτημένες τεχνολογίες και πληρούν τις ελάχιστες απαιτήσεις. Στη συνέχεια πηγαίνουν στην ομάδα ελέγχου εφαρμογών για μη αυτόματο έλεγχο, η οποία εξετάζει περισσότερες από 100.000 υποβολές την εβδομάδα.
Η Apple υπογραμμίζει επίσης πώς η Αναθεώρηση εφαρμογών απέρριψε εφαρμογές που χρησιμοποιούν κακόβουλο κώδικα με τη δυνατότητα κλοπής των διαπιστευτηρίων των χρηστών από υπηρεσίες τρίτων, καθώς και ορισμένες που μεταμφιέζονταν σε πλατφόρμες οικονομικής διαχείρισης, αλλά μπορούσαν να μεταμορφωθούν σε άλλη εφαρμογή με προφανές δόλωμα-και -παραβίαση διακόπτη.
Οι αξιολογήσεις και οι κριτικές καλύπτουν την κατάργηση ψευδών αξιολογήσεων και κριτικών από την πλατφόρμα, είτε από μη αυθεντικούς χρήστες είτε από λογαριασμούς bot που στοχεύουν να παραπλανήσουν ή να παίξουν το σύστημα για να λάβουν περισσότερες λήψεις για μια εφαρμογή.
Η Apple προβαίνει επίσης σε απάτες πληρωμών και πιστωτικών καρτών στην πλατφόρμα, αναφέροντας ότι σχεδόν 943.000 εφαρμογές χρησιμοποιούν τις ασφαλείς τεχνολογίες πληρωμών της, όπως το Apple Pay και το StoreKit. Επιπλέον, απέκλεισε τη χρήση σχεδόν 3,9 εκατομμυρίων κλεμμένων πιστωτικών καρτών και απαγόρευσε ξανά τη συναλλαγή σε 714.000 λογαριασμούς, συγκεντρώνοντας συναλλαγές αξίας 2,09 δισεκατομμυρίων δολαρίων στο App Store που απέκλεισε.
Τέλος, η Apple ολοκληρώνει το άρθρο με κάποια διορατικότητα ως προς το πώς εξελίσσει τη στρατηγική της ενάντια στους κακούς ηθοποιούς. Χωρίς να δίνει πολλές πληροφορίες, δηλώνει ότι χρησιμοποιεί διάφορες πηγές, συμπεριλαμβανομένων των κλήσεων AppleCare για να βελτιώσει τη στρατηγική της.