Τα περιορισμένα χρονικά βίντεο στο YouTube Stories θα εξαφανιστούν οριστικά στις 26 Ιουνίου

Τα περιορισμένα χρονικά βίντεο στο YouTube Stories θα εξαφανιστούν οριστικά στις 26 Ιουνίου

Το YouTube της Google απαλλάσσεται από μια από τις λιγότερο χρησιμοποιούμενες μορφές. Σήμερα, αποκαλύφθηκε ότι το YouTube Stories δεν θα είναι διαθέσιμο για δημιουργούς μετά τις 26 Ιουνίου.

Η ανακοίνωση , που έγινε σε μια σελίδα υποστήριξης της Google, ανέφερε:

Σήμερα, υπάρχουν πολλοί τρόποι δημιουργίας στο YouTube – από αναρτήσεις κοινότητας έως Shorts, σε μεγάλης διάρκειας και ζωντανά. Για να δώσετε προτεραιότητα σε αυτές τις βασικές λειτουργίες, οι Ιστορίες καταργούνται. Από τις 26/6/2023, η επιλογή δημιουργίας μιας νέας ιστορίας YouTube δεν θα είναι πλέον διαθέσιμη. Οι ιστορίες που είναι ήδη ζωντανές εκείνη την ημερομηνία θα λήξουν 7 ημέρες μετά την αρχική κοινή χρήση τους.

Το YouTube Stories κυκλοφόρησε αρχικά το 2017 ως YouTube Reels. Εκείνη την εποχή, η υπηρεσία βίντεο ένιωθε κάποιο ανταγωνισμό από ανταγωνιστές όπως το Snapchat και το Instagram, και τα δύο πρόσφεραν τρόπους στους ανθρώπους να δημοσιεύουν σύντομα βίντεο που αργότερα θα εξαφανίζονταν μετά από ένα ορισμένο χρονικό διάστημα.

Το YouTube Reels, το οποίο μετατράπηκε στη χρήση του ονόματος Stories το 2018, δημιουργήθηκε για κανάλια που είχαν 10.000 ή περισσότερους συνδρομητές, γεγονός που το έκανε απρόσιτο σε πολλούς πιο περιστασιακούς δημιουργούς του YouTube. Τα μεταφορτωμένα βίντεο θα εξαφανίζονταν μετά από επτά ημέρες και οι χρήστες θα μπορούσαν ακόμη και να έχουν πολλές Ιστορίες, με το καθένα να έχει πολλά βίντεο, ζωντανά ταυτόχρονα.

Ωστόσο, η μορφή δεν έπιασε ποτέ πραγματικά τους περισσότερους δημιουργούς του YouTube. Ωστόσο, το 2020, κυκλοφόρησε μια άλλη μορφή βίντεο σύντομης μορφής, που ονομάζεται YouTube Shorts. Όπως και το Stories, το Shorts δημιουργήθηκε ως απάντηση στην αυξανόμενη δημοτικότητα ενός άλλου κοινωνικού δικτύου, αυτή τη φορά του TikTok.

Τα Short επιτρέπουν στους δημιουργούς να ανεβάζουν σύντομα κλιπ, ή μια σειρά από σύντομα κλιπ, σε ένα μεγαλύτερο, αλλά ακόμα σύντομο, βίντεο. Αρχικά, η διάρκεια κάθε Short ήταν 15 δευτερόλεπτα, αλλά από την εκτόξευση, επεκτάθηκε στα 60 δευτερόλεπτα. Οι χρήστες μπορούν επίσης να αναμιγνύουν γρήγορα περιεχόμενο από μεγαλύτερα βίντεό τους για νέα Shorts. Έχουν σχεδιαστεί για να είναι εύκολο να τα φτιάξετε με την εφαρμογή YouTube για smartphone.

Τελικά, η ελκυστικότητα των Short γρήγορα αντικατέστησε αυτή των Ιστοριών, επομένως είναι μια απλή επιλογή για το YouTube να απαλλαγεί από τη λιγότερο δημοφιλή μορφή σύντομης φόρμας.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *