Ένα από τα moto που κυκλοφορεί από πέρυσι είναι “ Το ChatGPT τελικά θα σου πάρει την δουλεία” . Αφορά βέβαια την τεχνητή νοημοσύνη που την τελευταία χρονιά έχει κάνει μεγάλα άλματα. Προσωρινα, αυτό η πρόβλεψη για την αντικατάσταση του ανθρώπινου δυναμικού δεν πραγματοποιείται. Για πόσο ακόμη , όμως;
Ένα δημοσίευμα στην αναφέρει ότι η τεχνολογία ChatGPT έχει αρχίσει να απομακρύνει πολλούς από την εργασία τους. Το Generative AI απέχει πολύ από το τέλειο και όσο περισσότερο κυκλοφορεί με ατέλειες, τόσο πιο προφανή είναι τα λάθη του. Ωστόσο, φαίνεται οι εταιρείες να υιοθετούν την άποψη ότι η τεχνητή νοημοσύνη είναι «αρκετά καλή» για τη δουλειά.
Η Post τόνισε την ιστορία της Olivia Lipkin, μιας 25χρονης κειμενογράφου από το Σαν Φρανσίσκο, η οποία εργαζόταν σε μια νεοσύστατη εταιρεία τεχνολογίας. Είπε ότι δεν σκεφτόταν πολύ το ChatGPT όταν κυκλοφόρησε τον περασμένο Νοέμβριο, αλλά τους επόμενους μήνες, παρατήρησε ότι οι διευθυντές της είχαν αρχίσει να την αναφέρουν ως Olivia/ChatGPT στο Slack και τον Απρίλιο απολύθηκε .
H Lipkin δεν έμαθε ποτέ λόγο για την απώλεια της δουλειάς της. Αργότερα αποκαλύφτηκε ότι οι διευθυντές της εταιρείας πίστευαν ότι το ChatGPT ήταν φθηνότερο στη χρήση από την πρόσληψη συγγραφέα. Ο λόγος για τον οποίο είχε απολυθεί της έγινε πια ξεκάθαρος.
«Όποτε οι άνθρωποι έφεραν το ChatGPT, ένιωθα ανασφάλεια και αγωνία ότι θα με αντικαθιστούσε», είπε. «Τώρα είχα στην πραγματικότητα αποδείξεις ότι ήταν αλήθεια. Αυτές οι ανησυχίες ήταν δικαιολογημένες και τώρα έμεινα στην πραγματικότητα χωρίς δουλειά λόγω της τεχνητής νοημοσύνης».
Η Microsoft υπήρξε ένας σημαντικός υποστηρικτής στη σκηνή της γενετικής τεχνητής νοημοσύνης. Χρηματοδότησε το OpenAI και να συνεχίσει το έργο της Bing Chat που αξιοποιεί το ChatGPT. Η Microsoft προσπάθησε να εξισορροπήσει το γεγονός ότι η τεχνητή νοημοσύνη μπορεί να κάνει ορισμένες εργασίες που κάνουν οι άνθρωποι . Ωστόσο, ο βασικός στόχος είναι να βοηθήσει τους υπαλλήλους και όχι να τους αντικαταστήσει.
Οι δύσκολοι οικονομικά καιροί που ζούμε και τα υψηλά επιτόκια είναι τα πολύ σημαντικά σημεία που πρέπει να λάβετε υπόψη στην ιστορία της Lipkin. Με τα επιτόκια να αυξάνονται γρήγορα σε όλο τον κόσμο, οι καταναλωτές ξοδεύουν λιγότερα. Οπότε , και οι επιχειρήσεις προσπαθούν να μειώσουν το κόστος και να επικεντρωθούν σε κερδοφόρες κινήσεις.