Η Microsoft πρόσφατα είχε διακοπές μεγάλης κλίμακας σε υπηρεσίες Microsoft 365 όπως Outlook, Teams και OneDrive . Παραδέχτηκε ότι είχε πέσει θύμα μιας μαζική επίθεση DDoS. Τελικώς, επιλύθηκαν τα ζητήματα αλλά φαίνεται ότι έχει και συνέχεια.
Η Microsoft εντόπισε αυξήσεις στην επισκεψιμότητα σε ορισμένες υπηρεσίες που επηρέασαν προσωρινά τη διαθεσιμότητα. Η Microsoft άνοιξε αμέσως μια έρευνα . Άρχισε να παρακολουθεί τη συνεχιζόμενη δραστηριότητα DDoS από τον παράγοντα απειλών με την κωδική ονομασία Storm-1359.
Αυτές οι επιθέσεις πιθανότατα βασίζονται στην πρόσβαση σε πολλούς εικονικούς ιδιωτικούς διακομιστές (VPS) σε συνδυασμό με ενοικιαζόμενη υποδομή cloud, ανοιχτούς διακομιστλες μεσολάβησης και εργαλεία DDoS.
Μετά από μερικές εβδομάδες, οι υπηρεσίες Microsoft 365 επηρεάστηκαν ξανά , αν και ευτυχώς, το πρόβλημα επιλύθηκε μέσα σε λίγες ώρες. Οι λεπτομέρειες του προβλήματος μπορούν να παρακολουθηθούν με το αναγνωριστικό MO597504 στο κέντρο διαχείρισης του Microsoft 365:
Κάποια περαιτέρω έρευνα βοήθησε την εταιρεία να προσδιορίσει ποια φαινόταν να είναι η βασική αιτία του προβλήματος, το οποίο ήταν ένα κέντρο δεδομένων στη Γερμανία που δεν είχε τη βέλτιστη απόδοση. Ως εκ τούτου, ο τεχνολογικός γίγαντας εφάρμοσε τους απαραίτητους μετριασμούς μειώνοντας το φορτίο στο πληγέν κέντρο: