Οι χρήστες του Youtube είτε χρησιμοποιούν ένα πρόγραμμα μπλοκ διαφημίσεων στο YouTube είτε πληρώνου για το επίπεδο Premium, το οποίο δεν έχει διαφημίσεις. Η Google αναζητά τρόπους περιορισμού αυτής της προηγούμενης επιλογής, καθώς επηρεάζει την κερδοφορία του ιστότοπου. Το YouTube επιβεβαίωσε ότι δοκιμάζει έναν νέο κανόνα τριών χτυπημάτων για προγράμματα αποκλεισμού διαφημίσεων.
Το YouTube “εκτελεί ένα μικρό πείραμα” παγκοσμίως παροτρύνοντας τους χρήστες να απενεργοποιήσουν τον αποκλεισμό διαφημίσεων όταν παρακολουθούν βίντεο στον ιστότοπο. Σε “ορισμένες ακραίες περιπτώσεις” όπου οι άνθρωποι αγνοούν το μήνυμα, λαμβάνουν προσωρινή απαγόρευση αναπαραγωγής. Η απενεργοποίηση της αναπαραγωγής βίντεο θα εφαρμοστεί μόνο όταν ο χρήστης αγνοεί επανειλημμένα την προτροπή.
Το YouTube μας υπενθυμίζει ότι ο εντοπισμός προγραμμάτων αποκλεισμού διαφημίσεων δεν είναι κάτι νέο και η πολιτική της πλατφόρμας είναι αυστηρά ενάντια στη χρήση αποκλειστών διαφημίσεων. Ωστόσο, αυτή είναι η πρώτη φορά που η εταιρεία αρχίζει να επιβάλλει αυτούς τους κανόνες. Φυσικά, ορισμένοι χρήστες ενδέχεται να επισημανθούν ψευδώς για χρήση αποκλεισμού διαφημίσεων και υπάρχει ένας σύνδεσμος στο μήνυμα για σχόλια χρηστών για αυτές τις σπάνιες περιπτώσεις.