Meta: χρήση τεχνητής νοημοσύνης σε πολιτικές διαφημίσεις

Meta: χρήση τεχνητής νοημοσύνης σε πολιτικές διαφημίσεις

Νέες απαιτήσεις θέλει να επιβάλλει η Meta για τις πολιτικές διαφημίσεις στις πλατφόρμες της από τις αρχές του 2024. Αυτές αφορούν κυρίως την χρήση της τεχνητής νοημοσύνης για τη δημιουργία μέσων που χρησιμοποιούνται στις διαφημίσεις στο Facebook, το Instagram και άλλα.

Η Meta θέλει να αποφύγει με αυτό το τρόπο τις παραπλανητικές ειδήσεις . Όπως στις περιπτώσεις όπου απεικονίζεται ένα πραγματικό άτομο να λέει ή να κάνει κάτι που στην πραγματικότητα δεν είπε ή δεν έκανε. Η Meta στοχεύει να μετριάσει την παραπληροφόρηση.

Υπάρχουν ορισμένες απαιτήσεις σε αυτήν τη νέα πολιτική που καθορίζουν εάν τα εν λόγω μέσα είναι μέσα στους κανόνες. Όσοι επανειλημμένα αποτυγχάνουν να προβούν στις απαραίτητες διορθώσεις θα υποστούν κυρώσεις από τη Meta.

Η Meta επιβεβαίωσε επίσης ότι η πολιτική δεν θα ισχύει μόνο για πολιτικές διαφημίσεις, αλλά και για θέματα και διαφημίσεις που σχετίζονται με κοινωνικά ζητήματα επίσης. Επιπλέον, τα εργαλεία δημιουργίας τεχνητής νοημοσύνης της Meta δεν μπορούν να χρησιμοποιηθούν από τους διαφημιστές για τη δημιουργία πολιτικών διαφημίσεων.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *