Όλοι θέλουν να μπουν στο χώρο της τεχνητής νοημοσύνης με το μεγάλο γλωσσικό μοντέλο (LLM). Το Spotify είναι η πιο πρόσφατη εταιρεία. Συνεργάζεται με την Google για να χρησιμοποιήσει το AI της για να παρέχει καλύτερες προτάσεις στην πλατφόρμα της.
Το Spotify κάνει ήδη εξαιρετική δουλειά στο να προτείνει μουσική χάρη στις επενδύσεις AI που έκανε την τελευταία δεκαετία. Αλλά τώρα θέλει να το επεκτείνει σε podcast και σε ηχητικά βιβλία. Το Spotify θα χρησιμοποιήσει επίσης την τεχνολογία LLM για να βοηθήσει στον εντοπισμό αυτού που αποκαλεί δυνητικά επιβλαβές περιεχόμενο.
Ο Gustav Söderström, επικεφαλής προϊόντων και τεχνολογίας του Spotify, δήλωσε:
«Η εξέλιξη της τεχνολογίας μας συνδυάστηκε με τη δέσμευση του Google Cloud να δημιουργήσει την καλύτερη δυνατή πλατφόρμα για να λειτουργούν τα προϊόντα μας . Θέλει να προωθήσει περαιτέρω καινοτομία με τις αναδυόμενες δυνατότητες της γενετικής τεχνητής νοημοσύνης».
Εάν προτείνονται καλύτερες προτάσεις στους χρήστες, θα ενισχυθεί ο χρόνος ακρόασης . Με τη σειρά του αυτό σημαίνει ότι θα προωθηθούν περισσότερες διαφημίσεις και θα αυξηθούν τα έσοδα του Spotify.
Αυτό που δεν είναι γνωστό είναι πόσο θα κοστίσει αυτό στο Spotify. Η εκτέλεση ενός LLM δεν είναι φθηνή και το Spotify θα βασίζεται στην Google για να δημιουργήσει πολλές προτάσεις βλέποντας πόσους χρήστες έχει. Πιθανότατα θα πληρώσει ένα αξιοπρεπές ποσό χρημάτων στην Google για αυτήν την υπηρεσία.