Το Netflix φέρεται να αναζητά τρόπους για περαιτέρω δημιουργία εσόδων από τα παιχνίδια. Μια από αυτές είναι να τοποθετήσει διαφημίσεις μέσα σε αυτά τα παιχνίδια.
Τα στελέχη του Netflix είχαν συζητήσεις τους τελευταίους μήνες για μια επιλογή μεθόδων για να κρατήσουν τους χρήστες να επιστρέφουν στην υπηρεσία ροής. Αυτές περιλαμβάνουν αγορές εντός εφαρμογής εντός παιχνιδιών και χρέωση για τίτλους που είναι πιο premium.
Αυτό μπορεί επίσης να επεκταθεί στην παροχή πρόσβασης στη βιβλιοθήκη παιχνιδιών σε χρήστες που εγγράφονται στο επίπεδο που υποστηρίζεται από διαφημίσεις . Ωστόσο, αυτά τα παιχνίδια θα είναι διαθέσιμα μόνο με διαφημίσεις σε αυτά. Προηγουμένως, το Netflix είχε τη θέση ότι δεν ήθελε να συμπεριλάβει διαφημίσεις ή άλλες μεθόδους δημιουργίας εσόδων στα παιχνίδια στην πλατφόρμα του. Ωστόσο, φαίνεται ότι έχει αλλάξει τους τελευταίους μήνες.
Τα παιχνίδια του Netflix είχαν ληφθεί συνολικά 81,2 εκατομμύρια φορές παγκοσμίως κατά τη διάρκεια του 2023, σχεδόν τριπλάσιο από ό,τι το 2022. Δεν είναι συγκλονιστικό σε σύγκριση με μερικούς μεγαλύτερους τίτλους για κινητά ή μεγαλύτερα παιχνίδια στο παραδοσιακές κονσόλες παιχνιδιών και υπολογιστή. Ωστόσο, δείχνει ότι το Netflix βλέπει ανάπτυξη στην περιοχή και θα συνεχίσει να επενδύει στη βιβλιοθήκη του κατά το 2024 και μετά.