Υπάρχει μια ανάλυση των δαπανών εφαρμογών για το 2023, αποκαλύπτοντας αύξηση 11% στα έσοδα. Τα δεδομένα αποκαλύπτουν ότι το TikTok ξεπέρασε τα 10 δισεκατομμύρια δολάρια σε δαπάνες εντός εφαρμογής, καθιστώντας το την πρώτη εφαρμογή που φτάνει αυτό το όριο.
Το ορόσημο επιτεύχθηκε μέσω ενός συστήματος, που επιτρέπει στους χρήστες να δίνουν φιλοδωρήματα στους αγαπημένους τους δημιουργούς και ζωντανούς streamers. Ερευνητές αγοράς είπαν ότι τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης που ανήκει στην ByteDance «ξεκλείδωσαν το μυστικό της δημιουργίας εσόδων από κινητά».
Οι δαπάνες σε εφαρμογές και όχι σε παιχνίδια αυξήθηκαν το 2023. Οι χρήστες πλήρωναν περισσότερα για streaming, περιεχόμενο που δημιουργείται από χρήστες και εφαρμογές γνωριμιών. Ωστόσο, ο μεγαλύτερος παράγοντας εσόδων από τα κινητά παρέμεινε η διαφήμιση . Τα δύο τρίτα των πωλήσεων για κινητές συσκευές αφορούσαν διαφημίσεις για κινητές συσκευές, φτάνοντας τα 362 δισεκατομμύρια δολάρια, που ήταν 8% περισσότερα από το 2022.
Οι καταναλωτές παρέμειναν για μεγαλύτερο χρονικό διάστημα στα smartphone τους, αποκάλυψε επίσης η ανάλυση. Η Ινδονησία κατέλαβε την υψηλότερη θέση μεταξύ των χωρών, με μέσο όρο πάνω από 6 ώρες ανά άτομο την ημέρα. Ο μέσος όρος στις 10 κορυφαίες αγορές έφτασε τις 5 ώρες καθημερινής χρήσης εφαρμογών και οι δαπάνες αυξήθηκαν επίσης κατά 3%.