Το Twitter δοκιμάζει διαφημίσεις στο Fleets, το χαρακτηριστικό του Instagram Stories που κυκλοφόρησε πέρυσι. Οι διαφημίσεις σηματοδοτούν την πρώτη φορά που το Twitter πειραματίζεται με τον τύπο κάθετων διαφημίσεων πλήρους οθόνης που είναι κοινές σε εφαρμογές όπως το Instagram ή το Snapchat.
Το Twitter χρεώνει τις διαφημίσεις ως τρόπο για τις εταιρίες να μοιράζονται τον τύπο περιεχομένου που οι χρήστες είναι πιθανό να βλέπουν στο Instagram ή σε άλλες πλατφόρμες. «Οι διαφημίσεις στο Fleeds είναι ένας χώρος για δημιουργικές εταιρίες: πηγαίνετε πίσω από τα παρασκήνια, ζητήστε από έναν δημιουργό να αναλάβει τον λογαριασμό σας ή να μοιραστεί μια καυτή λήψη», έγραψε η εταιρεία σε μια ανάρτηση ιστολογίου
Για να ξεκινήσετε, οι νέες διαφημίσεις είναι διαθέσιμες μόνο σε μια «χούφτα διαφημιστών» και θα είναι ορατές σε μια «μικρή ομάδα» χρηστών Twitter των ΗΠΑ. Ωστόσο, η εταιρεία υπαινίχθηκε ότι εάν το πείραμα πάει καλά, μπορεί να χρησιμοποιήσει τη μορφή διαφήμισης πλήρους οθόνης αλλού στο Twitter. «Θέλουμε να κατανοήσουμε την απόδοση αυτού του περιεχομένου για πελάτες όχι μόνο για διαφημίσεις στο Fleeds, αλλά και για μελλοντικές επαναλήψεις μορφών πλήρους οθόνης στο Twitter», δήλωσε η εταιρεία.
Οι νέες διαφημίσεις έρχονται καθώς το Twitter εισήγαγε νέους τρόπους για τη δημιουργία εσόδων από την πλατφόρμα του. Όπως επισημαίνει το CNBC , η εταιρεία άρχισε επίσης να πειραματίζεται με tweets που μπορούν να αγοραστούν, αν και αυτή η δοκιμή δεν είναι ακόμη διαθέσιμη σε μορφή διαφήμισης. Λειτουργεί επίσης σε μια $ 3 / μήνα «Twitter Blue» συνδρομητική υπηρεσία και εισήγαγε το Spaces, το οποίο επιτρέπει στους χρήστες να πωλούν εισιτήρια σε συνομιλίες ήχου.