To Facebook ανακοίνωσε σήμερα ότι δοκιμάζει διαφημίσεις σε ακουστικά στην πλατφόρμα εικονικής πραγματικότητας του Oculus Quest τις επόμενες εβδομάδες. Η εταιρεία θα ξεκινήσει τη δοκιμή με το Resolution Games ‘ Blaston μαζί με άλλους προγραμματιστές.
Η κίνηση σηματοδοτεί την πρώτη φορά που οι διαφημίσεις θα εμφανιστούν μέσα στο σύστημα Oculus VR. Το Facebook στοχεύει στο τεστ να συγκεντρώσει σχόλια από προγραμματιστές και την κοινότητα. Στο μέλλον, η εταιρεία σχεδιάζει να επεκτείνει διαφημίσεις σε ολόκληρη την πλατφόρμα Oculus και την εφαρμογή για κινητά, αφού ενσωματώσει στοιχεία από τους πρώτους δοκιμαστές. Θα έχετε την επιλογή να ανοίξετε μια διαφήμιση ή να αποθηκεύσετε τον σύνδεσμο για αργότερα.
Το Facebook θα παρέχει επίσης καθοδήγηση σε επιχειρήσεις και προγραμματιστές όσον αφορά την τοποθέτηση διαφημίσεων στο Oculus. Ως συνήθως, θα έχετε την επιλογή να αποκρύψετε συγκεκριμένες διαφημίσεις ή εταιρείες από την εμφάνιση σε διαφημίσεις και δεν θα υπάρξουν αλλαγές στον τρόπο συλλογής και επεξεργασίας των πληροφοριών των χρηστών από την εταιρεία. Το Facebook δεσμεύτηκε να διατηρήσει ευαίσθητα δεδομένα, συμπεριλαμβανομένων ακατέργαστων εικόνων από αισθητήρες Oculus και δεδομένων βάρους ή ύψους από τη συσκευή Oculus Move στη συσκευή. Η εταιρεία υποσχέθηκε επίσης ότι δεν θα χρησιμοποιήσει δεδομένα κίνησης, φωνητικές αλληλεπιδράσεις, ούτε το περιεχόμενο των συνομιλιών σας για τη στόχευση διαφημίσεων.
Φυσικά, οι προγραμματιστές θα λάβουν το μερίδιό τους από έσοδα από διαφημίσεις που εμφανίζονται στις εφαρμογές τους, αν και δεν είναι σαφές πόσα χρήματα λαμβάνουν. Ενώ οι διαφημίσεις σε ακουστικά βρίσκονται ακόμη σε πρώιμο τεστ, το Facebook αποκάλυψε ότι “διερευνά νέες μορφές διαφημίσεων που είναι μοναδικές για το VR.”