Το Facebook ανακοίνωσε χθες νέους τρόπους για αγορές σε όλες τις εφαρμογές του. Το Facebook ανακοίνωσε επίσης νέους τρόπους με τους οποίους οι επιχειρήσεις μπορούν να εξατομικεύσουν τις αγορές με διαφημίσεις. Μπορείτε να διαβάσετε αναλυτικά αυτές τις ανακοινώσεις παρακάτω.
Το Facebook φέρνει την εμπειρία του στο WhatsApp. Οι επιχειρήσεις σε επιλεγμένες χώρες μπορούν να παρουσιάσουν το κατάστημα τους στο WhatsApp. Στις ΗΠΑ, το Facebook θα επιτρέψει στις επιχειρήσεις να φέρουν προϊόντα στο Marketplace. Το Facebook επεκτείνει βαθμολογίες και κριτικές σε προϊόντα στα Καταστήματα στο Instagram και θα επιτρέπει στους χρήστες να βλέπουν φωτογραφίες και βίντεο από την κοινότητα.
Νέες δυνατότητες οπτικής ανακάλυψης:
- Στο Instagram, η οπτική αναζήτηση βοηθά τους ανθρώπους να βρουν παρόμοια προϊόντα – όπως φορέματα – απλώς πατώντας σε μια εικόνα ενός φορέματος που τους αρέσει. Στο μέλλον θα επιτρέψουμε στους χρήστες να τραβήξουν φωτογραφίες από την κάμερά τους για να ξεκινήσουν μια οπτική αναζήτηση.
- Για να βοηθήσουμε τους αγοραστές να αποκτήσουν μια καλύτερη αίσθηση για την εφαρμογή ενός προϊόντος πριν από την αγορά τους, διευκολύνεται στις επωνυμίες να δημιουργήσουν δοκιμαστικές εμπειρίες AR στα Καταστήματα μέσω νέων ενσωματώσεων API με τη Modiface και την Perfect Corp.