Η Volkswagen θέλει να στραφεί σε ηλεκτρικά αυτοκίνητα, αλλά τώρα θέτει πιο απτούς στόχους για αυτήν τη μετάβαση. Το CNBC αναφέρει ότι η VW παρουσίασε μια στρατηγική “New Auto” όπου τα EV οχήματα θα πρέπει να αντιπροσωπεύουν τις μισές από τις πωλήσεις οχημάτων της εταιρείας έως το 2030. “Σχεδόν” όλες οι πωλήσεις σε μεγάλες αγορές θα είναι EV έως το 2040, δήλωσε η αυτοκινητοβιομηχανία.
Η προσέγγιση δεν θα περιλαμβάνει μόνο μια εκτεταμένη γκάμα EV, αλλά και μια «κορυφαία» πλατφόρμα λογισμικού αυτοκινήτων. Τα πρώιμα μοντέλα όπως το ID.4 αντιμετώπισαν σκληρό λογισμικό που παλεύει να ανταγωνιστεί ανταγωνιστές όπως η διεπαφή Tesla ή το Android Automotive. Η εταιρεία ανάπτυξης της VW, Cariad, στοχεύει να το επιδιορθώσει με ενημερώσεις που θα περιλαμβάνουν ένα ενοποιημένο σύστημα ψυχαγωγίας το 2023 και μια «ολοκαίνουργια» πλατφόρμα το 2025.
Η New Auto θα παρουσιάσει επίσης μια πιο ελεγχόμενη αλυσίδα τροφοδοσίας μπαταρίας τύπου Tesla, πλήρης με εναρμονισμένη μορφή μπαταρίας και έξι ευρωπαϊκά gigafactories έως το 2030. Το πρώτο, στο Skellefteå, Σουηδία, θα διευθύνεται από έναν συνεργάτη (Northvolt) όταν ξεκινά την παραγωγή το 2023. Ένα άλλο εργοστάσιο αναμένεται στο Salzgitter της Γερμανίας έως το 2035.
Ο στόχος είναι σημαντικός για μάρκα αυτοκινήτων στην κλίμακα της VW, η οποία διαθέτει μάρκες όπως Audi, Porsche, Seat και Skoda. Ωστόσο, υπάρχουν ερωτήματα σχετικά με το εάν αυτοί οι στόχοι είναι αρκετά φιλόδοξοι για να επιτύχουν τόσο τους άλλους στόχους της VW, όσο και εκείνους των βασικών χωρών και κρατών. Η εταιρεία θέλει να σταματήσει να πωλεί αυτοκίνητα καύσης στην Ευρώπη έως το 2035, ενώ τα κράτη του Ηνωμένου Βασιλείου, του Καναδά και των ΗΠΑ όπως η Καλιφόρνια σχεδιάζουν να απαγορεύσουν τις πωλήσεις αυτών των επιβατικών οχημάτων μέχρι το ίδιο έτος. Μικρότεροι αντίπαλοι, όπως η Volvo, σκοπεύουν να πάνε ηλεκτρικά έως το 2030. Η VW δεν θα έχει πολύ χρόνο να ολοκληρώσει την ηλεκτροδότηση της σειράς της σε ορισμένα μέρη και μπορεί να φαίνεται αργή σε σύγκριση με μερικές μάρκες.