Αφού γνώρισε τεράστια ανάπτυξη κατά τη διάρκεια της πανδημίας COVID-19, η Zoom πραγματοποίησε την πρώτη σημαντική απόκτησή της αγοράζοντας την εταιρεία Cloud Contact Center Five9 για 14,7 δισεκατομμύρια δολάρια . Η κίνηση αυτή θα επιτρέψει στο Zoom να επεκταθεί σε τεχνολογία τηλεφωνικού κέντρου αξίας έως 24 δισεκατομμυρίων δολαρίων, διαφοροποιώντας τα προϊόντα του μόλις οι εργαζόμενοι αρχίσουν να επιστρέφουν στο γραφείο μετά την πανδημία.
Το Five9 θα γίνει λειτουργική μονάδα του Zoom όταν η συμφωνία κλείσει, πιθανότατα το πρώτο εξάμηνο του 2022. “Αναζητούμε συνεχώς τρόπους για να βελτιώσουμε την πλατφόρμα μας και η προσθήκη του Five9 είναι μια φυσική εφαρμογή που θα προσφέρει ακόμη περισσότερα … αξία στους πελάτες μας «, δήλωσε ο Zoom CEO Eric Yuan.
Five9 είναι ένα 20-year-old εταιρεία με 2.000 πελάτες σε όλο τον κόσμο, συμπεριλαμβανομένων των SalesForce και Under Armour, και τις διαδικασίες άνω των 7 δισ λεπτά κλήσεων κάθε χρόνο. Η Zoom σημειώνει ότι ήταν ήδη “μακροπρόθεσμος” πελάτης του Five9 και είπε ότι η συνεργασία θα δώσει στους πελάτες της Five9 πρόσβαση σε προϊόντα Zoom όπως η εφαρμογή πολλαπλών πλατφορμών Zoom Phone.
Η εξαγορά δεν θα έχει μεγάλο αντίκτυπο στους καταναλωτές, καθώς το Five9 είναι σε μεγάλο βαθμό μια επιχείρηση από επιχείρηση σε επιχείρηση. Ωστόσο, η πρόσφατη ανάπτυξη του Zoom τροφοδοτήθηκε εν μέρει από υπαλλήλους που χρειάζονται εργασία και επικοινωνία από το σπίτι λόγω της πανδημίας. Μόλις η κρίση σταματήσει, η επιχείρηση του κέντρου επαφών του Five9 θα προσφέρει μια άλλη ροή εσόδων.
Ενώ τα περισσότερα του τα προϊόντα απευθύνονται σε επιχειρήσεις, το Zoom έχει επίσης αγκαλιάσει την πλευρά των καταναλωτών. Πέρυσι, η εταιρεία κυκλοφόρησε μια νέα κατηγορία προϊόντων που ονομάζεται Zoom for Home, με λογισμικό και σειρά συσκευών υλικού. Ενώ αυτά τα προϊόντα απευθύνονται σε υπαλλήλους που εργάζονται από το σπίτι, μπορούν επίσης να χρησιμοποιηθούν από καταναλωτές που αναζητούν ένα αξιόπιστο σύστημα βιντεοκλήσεων.