Το Spotify επεκτείνει τις συνδρομές podcast επί πληρωμή σε όλους τους δημιουργούς των ΗΠΑ ως μέσο δημιουργίας εσόδων από περισσότερο περιεχόμενο. Από την έναρξή του με δώδεκα ανεξάρτητους εκδότες της Spring, η premium επιλογή έχει ενεργοποιηθεί σε 100 podcasts, σύμφωνα με τη σουηδική υπηρεσία ροής. Στις 15 Σεπτεμβρίου, το περιεχόμενο μόνο για συνδρομητές θα είναι διαθέσιμο στους διεθνείς ακροατές. Ενώ οι δημιουργοί από το εξωτερικό θα πρέπει να περιμένουν λίγο περισσότερο για να πάρουν στα χέρια τους τα εργαλεία δημιουργίας εσόδων.
Το ίδιο το πρόγραμμα είναι διαθέσιμο μέσω της Anchor, της πλατφόρμας δημιουργίας podcast που το Spotify απέκτησε μαζί με το δίκτυο podcast Gimlet για μόλις 340 εκατομμύρια δολάρια το 2019. Η εταιρεία χρέωσε την υπηρεσία ως win-win για ολόκληρη τη βάση χρηστών της, δίνοντας στους εκδότες την ευκαιρία να καρπωθούν συνδρομή χωρίς προμήθεια (για τα δύο πρώτα έτη) από ένθερμους ακροατές. Το Spotify θα αρχίσει να μειώνει το ποσό κατά 5 τοις εκατό το 2023. Συγκριτικά, η Apple χρεώνει ετήσια 20 δολαρία για το πρόγραμμά της και μειώνει τις συνδρομές κατά 30 τοις εκατό για το πρώτο έτος και 15 τοις εκατό στη συνέχεια.
Με βάση τις γνώσεις από τη δοκιμαστική του περίοδο, το Spotify εισάγει 20 νέες επιλογές τιμολόγησης για podcast για να προσφέρει στους δημιουργούς μεγαλύτερη ευελιξία. Επιτρέπει επίσης στους εκδότες να κατεβάσουν μια λίστα διευθύνσεων επαφής για τους συνδρομητές τους, ώστε να μπορούν να αλληλεπιδρούν καλύτερα μαζί τους. Αυτό θα βοηθήσει τους δημιουργούς να προωθήσουν περαιτέρω το περιεχόμενό τους χρησιμοποιώντας email και ειδοποιήσεις.