H Apple ανακοίνωσε ένα πρόγραμμα εξυπηρέτησης για τη διόρθωση αποτυχημένων ακουστικών στο iPhone 12 και 12 Pros . Η εταιρεία λέει ότι τα τηλέφωνα που δεν είναι Mini ή Max που κατασκευάστηκαν μεταξύ Οκτωβρίου 2020 και Απριλίου 2021 ενδέχεται να έχουν πρόβλημα όπου δεν ακούγεται ήχος από το ακουστικό όταν πραγματοποιείτε ή λαμβάνετε κλήσεις και ότι θα διορθώσει το ζήτημα δωρεάν ως μέρος του νέου πρόγραμμα. Σύμφωνα με την Apple, το πρόβλημα προκαλείται από αποτυχία ενός στοιχείου στη μονάδα δέκτη.
Η σελίδα της Apple λέει ότι μόνο ένα “πολύ μικρό ποσοστό” συσκευών μπορεί να επηρεαστεί. Ενώ μπορεί να είναι δύσκολο να πούμε τι εννοεί η Apple με το «μικρό ποσοστό» , δεν φαίνεται ότι το ζήτημα των ακουστικών είναι ευρέως διαδεδομένο – αναζητώντας αναφορές αποτυχίας οι δέκτες στο Reddit ή το Twitter απέρριψαν μόνο μερικές καταγγελίες.
Ακόμα, για όσους έχουν αυτά τα τηλέφωνα, είναι ωραίο να γνωρίζουν ότι αν το ακουστικό σας αρχίσει να χαλάει , θα έχετε κάποια βοήθεια. Ενώ όλα τα iPhone 12 εξακολουθούν να είναι κάτω από την εγγύηση ενός έτους της Apple, το πρόγραμμα σέρβις καλύπτει συσκευές για δύο χρόνια μετά την αγορά, δίνοντας στο ακουστικό σας ένα επιπλέον έτος κάλυψης. Υπάρχει ένα πράγμα που πρέπει να σημειωθεί εάν αντιμετωπίζετε αυτό το πρόβλημα και θέλετε να στείλετε το τηλέφωνό σας, ωστόσο: Η Apple λέει ότι εάν η οθόνη σας είναι ραγισμένη, θα πρέπει να διορθωθεί πριν πραγματοποιήσει την επισκευή του δέκτη. Ενώ η διόρθωση του ακουστικού δεν θα σας κοστίσει τίποτα, η επισκευή βλάβης της οθόνης θα μπορούσε, οπότε απλώς προσέξτε.
Η Apple λέει επίσης ότι τα τηλέφωνα “θα εξεταστούν πριν από οποιαδήποτε υπηρεσία” για να βεβαιωθείτε ότι είναι επιλέξιμα για το πρόγραμμα. Αυτό πιθανότατα σημαίνει ότι δεν θα λάβετε δωρεάν διόρθωση εάν σπάσετε τον δέκτη του τηλεφώνου σας χύνοντας κατά λάθος βραστό ζεστό υγρό μέσα σε αυτό.