Η αγορά smartwatch δεν φαίνεται να κρυώνει σύντομα – αν μη τι άλλο, θερμαίνεται. Η Strategy Analytics εκτιμά ότι οι αποστολές smartwatch αυξήθηκαν κατά 47 % σε ετήσια βάση το δεύτερο τρίμηνο του 2021, με 18,1 εκατομμύρια από τα wearables να αποστέλλονται αυτήν την άνοιξη. Η ζήτηση (τουλάχιστον από τους λιανοπωλητές) επέστρεψε σε «επίπεδα πριν από την πανδημία», σύμφωνα με τον Steven Waltzer της αναλυτικής εταιρείας-δεν ήταν τόσο καυτό από το 2018.
H Strategy Analytics απέδωσε την άνοδο στη συνεχιζόμενη ζήτηση για προσωπικές συσκευές υγείας. Δεν είναι σαφές πόσο η ανάκαμψη της πανδημίας τροφοδότησε τη ζήτηση, αν και δεν θα ήταν περίεργο αν το ανανεωμένο ενδιαφέρον για έξοδο θα προκαλούσε επιπλέον πωλήσεις.
Δεν ήταν μόνο οι συνηθισμένες εταιρείες που επωφελήθηκαν από την αύξηση. Η Apple κράτησε ένα άνετο προβάδισμα με το 52 τοις εκατό της αγοράς και το πιο δημοφιλές μεμονωμένο έξυπνο ρολόι , και η Samsung είδε τις αποστολές της να αυξάνονται κατά 54 τοις εκατό. Τα ρολόγια της Garmin που επικεντρώνονται στη φυσική κατάσταση συνεχίζουν να αυξάνονται κατά 25 %, και “άλλα” (συμπεριλαμβανομένων των Fossil και άλλων υποστηρικτών Wear OS) είπαν ότι οι αποστολές τους αυξήθηκαν κατά 55 %. Αυτή ήταν μια ισχυρή συνολική αγορά, ακόμη και για μικρότερες μάρκες.
Υπάρχουν ενδείξεις ότι αυτή η άνοδος θα συνεχιστεί. Το Apple Watch Series 7 μπορεί να απέχει λίγες εβδομάδες καθώς το γράφουμε αυτό και το Samsung Wear OS, που διαθέτει το Galaxy Watch 4 ενδέχεται να αναζωογονήσει τις πωλήσεις έξυπνων ρολογιών Android. Τα χαμηλού κόστους έξυπνα ρολόγια LTE από κινεζικές μάρκες όπως η Oppo και η Xiaomi μπορεί επίσης να βοηθήσουν, σύμφωνα με τους αναλυτές. Αυτή η ορμή θα υποχωρήσει τελικά, αλλά είναι απίθανο να εξασθενίσει στο εγγύς μέλλον.