Όταν λαμβάνετε υπόψη αυτοκίνητα, φορτηγά, αεροπλάνα, τρένα και ναυτιλία, ο τομέας των μεταφορών είναι η μεγαλύτερη πηγή αερίων θερμοκηπίου στις ΗΠΑ. Εάν πρόκειται να έχουμε πιθανότητες να αντιμετωπίσουμε την κλιματική αλλαγή, θα πρέπει να απομακρυνθούμε από την καύση ορυκτών καυσίμων στα αυτοκίνητά μας. Υπάρχει μόνο ένα πρόβλημα με τα περισσότερα ηλεκτρικά οχήματα: εξαρτώνται από μπαταρίες ιόντων λιθίου κατασκευασμένες από βαρέα μέταλλα όπως το κοβάλτιο. Όχι μόνο το υλικό είναι σε έλλειψη, αλλά εξορύσσεται με τρόπο που περιλαμβάνει την παιδική εργασία και την καταστροφή του περιβάλλοντος. Για τους λόγους αυτούς, εταιρείες όπως η IBM, η Panasonic και η Tesla προσπάθησαν να κατασκευάσουν ηλεκτρικές μπαταρίες χωρίς βαρέα μέταλλα.
Μέχρι στιγμής, πολλές από αυτές τις προσπάθειες δεν έχουν ακόμη βγει από το εργαστήριο, αλλά μια κινεζική εταιρεία που ονομάζεται SVOLT ισχυρίζεται ότι είναι έτοιμη να ξεκινήσει την παραγωγή μιας μπαταρίας χωρίς κοβάλτιο σε κλίμακα. Στο Σαλόνι Αυτοκινήτου του Τσενγκντού, η εταιρεία παρουσίασε ένα πακέτο ισχύος 82,5 KWh μέσα σε ένα όχημα της κινεζικής αυτοκινητοβιομηχανίας Great Wall Motors. Σε κανονικές θερμοκρασίες, η SVOLT λέει ότι η μπαταρία του μπορεί να προσφέρει αυτονομία περίπου 373 μιλίων με μία φόρτιση και να επιτρέψει σε ένα αυτοκίνητο να επιταχύνει από μηδέν στα 60 μίλια την ώρα σε λιγότερο από πέντε δευτερόλεπτα.
Η SVOLT είπε ότι η μπαταρία «αναμένεται» να φτάσει στα αυτοκίνητα που κυκλοφορούν στην κινεζική αγορά, αλλά δεν έδωσε χρονοδιάγραμμα για το πότε μπορεί να συμβεί αυτό, ούτε είπε πόσα πακέτα ισχύος χωρίς κοβάλτιο μπορεί να κατασκευάσει αυτή τη στιγμή. Αξίζει επίσης να επισημανθεί ότι άλλες εταιρείες κατασκευάζουν μπαταρίες χωρίς κοβάλτιο σε κλίμακα. Όπως η Electrek επισημαίνει, οι περισσότερες από τις μονάδες Model 3 που πωλεί η Tesla στην Κίνα διαθέτουν μπαταρία φωσφορικού σιδήρου λιθίου κατασκευασμένη από την Τεχνολογία Σύγχρονης Amperex.