Οι οδηγοί GM και Cadillac έχουν διανύσει περισσότερα από 10 εκατομμύρια μίλια με τα χέρια τους στην αγκαλιά τους από τότε που η General Motors παρουσίασε το σύστημα υποβοήθησης οδηγού Super Cruise το 2017. Την Τετάρτη, η εταιρεία αποκάλυψε το σύστημα ανοικτής συνομιλίας επόμενης γενιάς-αυτό που η GM ισχυρίζεται ότι «τελικά θα επιτρέψει την οδήγηση χωρίς χέρια στο 95 % όλων των σεναρίων οδήγησης»-με το όνομα, Ultra Cruise.
Αυτό που ξεχωρίζει το Ultra Cruise από παρόμοια συστήματα, όπως το BlueCruise της Ford, είναι ότι το Ultra έχει σχεδιαστεί για να λειτουργεί σχεδόν παντού στις ΗΠΑ και τον Καναδά. Κατά την κυκλοφορία του , το σύστημα αναμένεται να λειτουργήσει σε 2 εκατομμύρια μίλια βορειοαμερικανικών δρόμων – που περιλαμβάνουν αυτοκινητόδρομους, δρόμους πόλεων και υποδιαιρέσεων και ασφαλτοστρωμένους αγροτικούς δρόμους – και τελικά θα επεκταθεί για να καλύψει περίπου 3,4 εκατομμύρια μίλια ασφάλτου.
Αν μόλις αγοράσατε ένα όχημα με δυνατότητα Super Cruise (ή σχεδιάζετε να αγοράσετε ένα από τα 22 μοντέλα που θα έχει η GM μέχρι το 2023), μην ανησυχείτε, δεν πάει πουθενά. Η GM σχεδιάζει να συνεχίσει να προσφέρει Super Cruise για τα πιο συνηθισμένα οχήματά της, όπως τα Escalade, CT4/CT5, Silverado και Sierra, ενώ το Ultra Cruise θα προορίζεται για τις premium προσφορές της εταιρείας. Η GM δεν διευκρίνισε ποιο όχημα θα είναι το πρώτο που θα το αποκτήσει, αν και η εταιρεία σημείωσε ότι επιλεγμένα Cadillacs 2023 θα βρίσκονται στην κορυφή της γραμμής.
Χτισμένο επάνω στο πρόσφατα ανακοινωθέν Ultifi της GM , το Ultra Cruise θα υποστηρίζει αυτόματες αλλαγές λωρίδας και κατά παραγγελία, στροφές αριστερά και δεξιά, υπακοή στα σήματα κυκλοφορίας, αποφυγή εμποδίων και ακόμη και στάθμευση σε οικιστικούς δρόμους. Περαιτέρω βελτιώσεις και ενημερώσεις στο σύστημα θα παραδοθούν στα οχήματα μέσω ενημερώσεων OTA. Για να αποφευχθούν ναυάγια τύπου Tesla, η GM θα μεταφέρει το σύστημα Super Cruise Driver Attention Camera στο νέο σύστημα.