Η πλήρως ηλεκτρική Mercedes-Benz EQS είναι γεμάτη πολυτέλεια και τεχνολογικά χαρακτηριστικά. Τώρα γνωρίζουμε ότι θα είναι ανταγωνιστικό με μερικούς από τους εξαψήφιους αντιπάλους του όσον αφορά την εμβέλεια, καθώς οι επίσημες εκτιμήσεις είναι τελικά από την Υπηρεσία Προστασίας του Περιβάλλοντος.
Η υπηρεσία αναφέρει ότι η έκδοση με κίνηση στους πίσω τροχούς θα πρέπει να διανύσει περίπου 350 μίλια με μια πλήρη μπαταρία. Οι αγοραστές της τετρακίνητης έκδοσης θα πρέπει να περιμένουν λίγο λιγότερο, περίπου 340 μίλια. Αυτό είναι περίπου ακόμη και με το νέο τριπλού κινητήρα Tesla Model S Plaid, το οποίο σύμφωνα με την EPA είναι καλό για περίπου 348 μίλια με πλήρη φόρτιση σε τροχούς 21 ιντσών. Η Tesla λέει ότι το Model S Plaid σε ζάντες 19 ιντσών θα πρέπει να φτάσει πιο κοντά στα 400 μίλια, αλλά αυτός ο ισχυρισμός δεν έχει αξιολογηθεί από την EPA ακόμη. Ένα διπλού κινητήρα Μοντέλο S S υποτίθεται ότι θα εκλείψει 400 μίλια, αν και αυτό το αυτοκίνητο έχει προφανώς καθυστερήσει υπέρ του Plaid.
Το E-Tron GT της Audi-το οποίο είναι βασισμένο στο ηλεκτρικό σύστημα μετάδοσης κίνησης της Porsche Taycan- πιθανότατα θα βαθμολογηθεί για ακόμη λιγότερο, κάπου στη μέση έως χαμηλή αυτονομία 200 μιλίων. Το μόνο EV που εκλείπει εύκολα τα στοιχεία της εμβέλειας του EQS είναι το Lucid Air. Αυτό το sedan έλαβε μια εντυπωσιακή βαθμολογία 520 μιλίων από την EPA τον Σεπτέμβριο.
Ένα μεγάλο ερώτημα με το EQS όταν κυκλοφορήσει στις ΗΠΑ αργότερα φέτος θα είναι αν οι αγοραστές κάνουν cross-shop έναντι αυτών των άλλων EV ή αν θέλουν μια Mercedes-Benz και τυχαίνει να επιλέξουν ηλεκτρικό. Εάν πρόκειται για το τελευταίο, υπάρχει ένα επιπλέον κίνητρο στο ότι η τιμή εκκίνησης του EQS είναι στην πραγματικότητα μικρότερη από αυτή της S-Classκινείται με αέριο και που πιθανότατα θα αντικατασταθεί κάποια μέρα. Ενώ τα επιπλέον 100 χιλιόμετρα αυτονομίας θα ήταν πάντα καλό, η είσοδος στα μέσα της δεκαετίας του 300 θα ήταν αρκετή για τις καθημερινές και εβδομαδιαίες ανάγκες των περισσότερων αγοραστών.