Σε υπολογιστές με Windows 11, οι εκτυπωτές Brother αντιμετωπίζουν πολλά προβλήματα όταν συνδέονται μέσω USB

Σε υπολογιστές με Windows 11, οι εκτυπωτές Brother αντιμετωπίζουν πολλά προβλήματα όταν συνδέονται μέσω USB

Ο κατασκευαστής εκτυπωτών Brother επιβεβαίωσε ότι οι συσκευές του αντιμετωπίζουν προβλήματα που σχετίζονται με συνδέσεις μέσω USB στο λαμπερό νέο λειτουργικό σύστημα Windows 11 της Microsoft. Η εταιρεία σημείωσε τα ακόλουθα προβλήματα που αντιμετωπίζουν οι εκτυπωτές της:

  • Ανίχνευση του μηχανήματος Brother όταν είναι συνδεδεμένο στον υπολογιστή σας χρησιμοποιώντας καλώδιο USB.
  • Αλλαγή των ρυθμίσεων του μηχανήματος Brother.
  • Σύνδεση περισσότερων μηχανών Brother μέσω USB.

Εκτός από αυτό, η Brother έχει παράσχει επίσης μια λίστα εφαρμογών ή εργαλείων που ενδέχεται να αντιμετωπίζουν προβλήματα όταν συνδέονται μέσω USB:

  • Ρυθμίσεων συσκευής 
  • Εργαλείο ρύθμισης μεγέθους χαρτιού
  • Εργαλείο Διανεμημένο εργαλείο εκτύπωσης  
  • Εργαλείο ρύθμισης αναγνωριστικού  
  • Εργαλείο ασύρματης εγκατάστασης
  • P-Touch Editor 5.4
  • Ενημέρωση λογισμικού
  •  Manager
  • Transfer Express
  • Template Settings 
  • Ρυθμίσεις εκτυπωτή  

Το ζήτημα διερευνάται τόσο για εκτυπωτές Ink Jet όσο και για εκτυπωτές Laser. Έχουν αναγνωριστεί τα ακόλουθα μοντέλα:

DCP-B7500D, DCP-B7535DW, DCP-J1050DW, DCP-J1100DW, DCP-J1140DW, DCP-J1200W (XL), DCP-J572DW, DCP-L2531DW, DCP-L2535D, DCP-L2535D DCP-L2550DW, DCP-L3510CDW, DCP-L3551CDW, DCP-L5500D, DCP-L5600DN, DCP-T220, DCP-T310, DCP-T420W, DCP-T510W, DCP-T520W, DCP-T710W, DCP-T7 T820DW, DCP-T825DW, HL-B2000D, HL-B2080DW, HL-L2310D, HL-L2335D, HL-L2350DW, HL-L2351DW, HL-L2370DN, HL-L2375DW, HL-L2376DW, HL-L2385DW, HL-L2386DW, HL-L2395DW, HL-L3210CW, HL-L3230CDN, HL-L3230CDW, HL-L3270CDW, HL-T4000DW, MFC-B7715DW, MFC-J1010DW, MFC-J1300DW, MFC-J2330DW, MFC-J2730D, MFC-J2730D, MFC-J2730D, MFC-J2730D, MFC-J2730D, MFC-J2730D J3930DW, MFC-J4340DW (XL), MFC-J4440DW, MFC-J4540DW (XL), MFC-J491DW, MFC-J5330DW, MFC-J5730DW, MFC-J5845DW, MFC-J5930DW, MFC-J5945, MFC-J5945, MFC-J5945, MFC-J5945 J6545DW, MFC-J6730DW, MFC-J690DW, MFC-J6930DW, MFC-J6935DW, MFC-J6945DW, MFC-J890DW, MFC-L2710DW, MFC-L2713DW, MFC-L2715DW, MFC-L27WD, MFCW-L2716DW, MFC-L2716DW, MFC-L2751DW, MFC-L2770DW, MFC-L2771DW, MFC-L3710CW, MFC-L3735 CDN, MFC-L3745CDW, MFC-L3750CDW, MFC-L3770CDW, MFC-L5700DN, MFC-L5755DW, MFC-L5900DW, MFC-L6700DW, MFC-L6900DW, MFC-L8690CDW, MFC-LFC970W, MFC-L8900W MFC-T810W, MFC-T910DW, MFC-T920DW, MFC-T925DW

Ως προσωρινή λύση, ο Brother συνέστησε στους πελάτες να χρησιμοποιούν “διαφορετικό τύπο σύνδεσης, όπως ενσύρματη ή ασύρματη, εάν υπάρχει”.

Μια γρήγορη αναζήτηση στο Google φέρνει μερικά αποτελέσματα για το είδος του προβλήματος που αναφέρει ο Brother εδώ. Για παράδειγμα, ένας χρήστης αναφέρει ένα παρόμοιο ζήτημα στο φόρουμ της Microsoft σχετικά με τον εκτυπωτή HP Envy. Ωστόσο, ως επί το πλείστον, το συγκεκριμένο πρόβλημα δεν φαίνεται να είναι ένα ευρέως διαδεδομένο ζήτημα.

Είναι ενδιαφέρον ότι η Microsoft διόρθωσε ένα παρόμοιο ζήτημα νωρίτερα το έτος όπου οι εκτυπωτές αντιμετώπιζαν προβλήματα σωστής σύνδεσης μέσω USB. Ωστόσο, αυτό ήταν στα Windows 10.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *