Το Facebook, αναζητώντας τρόπους για να δημιουργήσουν έσοδα από τις εφαρμογές του, εισήγαγαν πρόσφατα Καταλόγους και ένα βασικό καλάθι στο WhatsApp, ώστε οι χρήστες να μπορούν να ψωνίζουν απευθείας από τις συνομιλίες τους. Τώρα, η εταιρεία βελτιώνει αυτήν τη διαδικασία με την προσθήκη Συλλογών, ουσιαστικά κατηγοριοποιημένων λιστών που διευκολύνουν τους χρήστες του WhatsApp να βρουν προϊόντα.
Με τη νέα λειτουργία, οι επιχειρήσεις μπορούν τώρα “να οργανώσουν στοιχεία στους καταλόγους τους ανά κατηγορία, ώστε οι πελάτες να μην χρειάζεται πλέον να περιηγούνται σε μεγάλες λίστες αντικειμένων για να βρουν αυτό που ψάχνουν”, ανέφερε η WhatsApp. Από την οπτική γωνία του χρήστη, θα βλέπετε τώρα κατηγορίες για “ανδρικά ρούχα, γυναικεία ρούχα, πουκάμισα, παντελόνια” και όχι μόνο μια λίστα προϊόντων. Όπως και πριν, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση στον κατάλογο μιας εταιρείας μέσω ενός αποσταλμένου συνδέσμου ή κουμπιού αγορών στην κεφαλίδα τους.
Το WhatsApp σημείωσε ότι η εφαρμογή έγινε πιο δημοφιλής για ψώνια στη Βραζιλία και την Ινδία από την έναρξη του COVID-19. Ωστόσο, το Facebook και το WhatsApp έχουν μικτό ρεκόρ στις αναπτυσσόμενες χώρες – η Βραζιλία, για παράδειγμα, ανέστειλε το νεοσύστατο σύστημα πληρωμών για κινητά της WhatsApp στα τέλη του περασμένου έτους.
Η νέα λειτουργία είναι τώρα ζωντανή για την περίοδο των εορτών. Οι επιχειρήσεις που ενδιαφέρονται να το χρησιμοποιήσουν μπορούν να μάθουν πώς να το κάνουν χρησιμοποιώντας το βίντεο που παρέχεται από το WhatsApp, παραπάνω.