Τα iPhone 13 και Z Flip 3 διατηρούν ισχυρές τις πωλήσεις της Apple και της Samsung στις ΗΠΑ και την Ευρώπη

Τα iPhone 13 και Z Flip 3 διατηρούν ισχυρές τις πωλήσεις της Apple και της Samsung στις ΗΠΑ και την Ευρώπη

Οι αγορές smartphone στις ΗΠΑ και την Ευρώπη εξακολουθούν να υποφέρουν από έλλειψη chip, σύμφωνα με έκθεση της Counterpoint Research, με τις συνολικές πωλήσεις να είναι ελαφρώς χαμηλότερες στην Ευρώπη και ελαφρώς υψηλότερα στις ΗΠΑ από ό,τι πέρυσι. Στην Ευρώπη, η Samsung, η Xiaomi και η Apple ηγήθηκαν της ευρωπαϊκής αγοράς smartphone το 3ο τρίμηνο (Ιούλιος, Αύγουστος και Σεπτέμβριος). Παρόλο που η Samsung σημείωσε πτώση από το αμέσως προηγούμενο τρίμηνο, τοπου κυκλοφόρησε πρόσφατα Galaxy Z Flip 3 βοήθησε την τύχη της. Η αγορά των ΗΠΑ εξακολουθεί να κυριαρχείται από την Apple και τη Samsung, με τη Motorola να συνεχίζει την αργή και σταθερή ανάπτυξη.

Κάνοντας σμίκρυνση για να δούμε τη μεγαλύτερη εικόνα, εκτός από την Apple, οι συνήθεις ύποπτοι που κατασκευάζουν τα καλύτερα τηλέφωνα Android (Samsung, Xiaomi, Oppo) οδηγούν το πακέτο στην ευρωπαϊκή αγορά. Αυτό συνέβη πιθανότατα με τηλέφωνα όπως το Galaxy Z Flip 3 και το OnePlus 9, μαζί με τα μοντέλα της σειράς A σε χαμηλότερες τιμές, ενώ υπάρχουν και κάποιες εκπλήξεις από το Vivo και το Realme. Η Huawei συνεχίζει να μειώνεται, με την έλλειψη υπηρεσιών Google και την περιορισμένη κυκλοφορία του P50 να συνεχίζουν να επηρεάζουν το βάρος τους, ενώ η πρώην υπο-μάρκα Honor βρίσκεται σε άνοδο. Η εταιρεία μόλις κυκλοφόρησε τα Honor 50 και Honor 50 Pro ως τα πρώτα της τηλέφωνα με υπηρεσίες Google εδώ και χρόνια, και θα είναι ενδιαφέρον να δούμε πώς αυτά επηρεάζουν τις μελλοντικές πωλήσεις.

Ο Αναπληρωτής Διευθυντής Έρευνας της Counterpoint, Jan Stryjak, δήλωσε σε μια ανακοίνωση: «Η Xiaomi, η Apple και η OPPO έχουν κερδίσει σημαντικό μερίδιο τον τελευταίο χρόνο. Η Xiaomi συνέχισε να αναπτύσσεται καλά στις περισσότερες ευρωπαϊκές αγορές, ενώ η OPPO κέρδισε καλά στη Δυτική Ευρώπη, βοηθούμενη από την πρόσφατη συγχώνευσή της με την OnePlus. Η Apple, εν τω μεταξύ, ενισχύθηκε από την κυκλοφορία του iPhone 13 προς το τέλος του τριμήνου. Το iPhone 12 κυκλοφόρησε στις αρχές του 4ου τριμήνου του 2020. Η Samsung διατήρησε την πρώτη της θέση έχοντας ανακάμψει σε μεγάλο βαθμό από τα προβλήματα εφοδιασμού της νωρίτερα μέσα στο έτος. Αλλά εξακολουθούσε να μειώνεται τόσο ετησίως όσο και διαδοχικά. Τούτου λεχθέντος, θα μπορούσε να ήταν χειρότερα αν δεν ήταν η δημοτικότητα του Galaxy Z Flip 3, ιδιαίτερα στη Δυτική Ευρώπη.»

Στις ΗΠΑ, η αγορά ενοποιήθηκε γύρω από μεγαλύτερες μάρκες και φθηνότερα τηλέφωνα με επωνυμία παρόχου. Τα φτηνά τηλέφωνα Android από τη Motorola, την TCL και την OnePlus βοήθησαν στην αύξηση των πωλήσεων αυτών των εταιρειών. Από την πλευρά του premium, το iPhone 13 της Apple, αν και κυκλοφόρησε στο τέλος του τριμήνου, κατάφερε να αντιπροσωπεύει το 17% των πωλήσεων της εταιρείας.

Σχολιάζοντας τη συνολική δυναμική της αγοράς στις ΗΠΑ, ο Διευθυντής Έρευνας Counterpoint Jeff Fieldhack δήλωσε: «Η αγορά των ΗΠΑ συνεχίζει την ανοδική τάση το 2021. Η Apple και η Samsung συνέχισαν να ηγούνται το τρίτο τρίμηνο του 2021, αντιπροσωπεύοντας το 77% των συνολικών αποστολών. Και οι δύο σημείωσαν ισχυρή ανάπτυξη σε ετήσια βάση κατά 9% και 18% αντίστοιχα. Παρά τις ελλείψεις, το iPhone 13 της Apple, το οποίο κυκλοφόρησε στα τέλη του τριμήνου, συνέβαλε στο 17% των συνολικών πωλήσεων του OEM το τρίτο τρίμηνο. Αναμένουμε να δούμε συνεχή ισχύ στις πωλήσεις του iPhone 13 καθώς μπαίνουμε στο τρίμηνο των εορτών. Η Samsung μπόρεσε επίσης να κάνει μια επιτυχημένη κυκλοφορία των πιο πρόσφατων αναδιπλούμενων συσκευών της και είχε επιτυχία στην προώθηση του πιο προσιτού smartphone 5G, του Samsung A32 5G, μέσω παρόχων όπως η T-Mobile και η Metro by T-Mobile.»

Οι εταιρείες που εκπροσωπούνται ενδέχεται να αλλάξουν λίγο για το επόμενο τρίμηνο. Η Samsung δεν αναμένεται να κυκλοφορήσει το S21 Fan Edition (FE) ή το S22 μέχρι τον Ιανουάριο ή τον Φεβρουάριο του 2022 και το Pixel είναι απίθανο να μετακινήσει σημαντικό αριθμό μονάδων. Αυτό σημαίνει ότι το iPhone 13 θα είναι ως επί το πλείστον χωρίς αντίπαλο μεταξύ των μεγαλύτερων εμπορικών σημάτων προς το παρόν. Η Apple αντιμετώπισε ορισμένα προβλήματα εφοδιασμού, αλλά η τεράστια ισχύς της εταιρείας στην αγορά σημαίνει ότι θα μπορούσε να βρεθεί να κυριαρχεί για άλλη μια φορά.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *