Η εταιρεία που ήταν παλαιότερα γνωστή ως Facebook συζητούσε το ενδεχόμενο να ανοίξει καταστήματα λιανικής πριν μετονομαστεί σε Meta, σύμφωνα με τους New York Times. Προφανώς, οι συζητήσεις για το άνοιγμα καταστημάτων ξεκίνησαν πέρυσι, αν και τίποτα δεν έχει οριστικοποιηθεί και το έργο θα μπορούσε να καταλήξει να καταργηθεί. Ωστόσο, εάν η Meta ανοίξει φυσικά καταστήματα, θα μοιάζουν περισσότερο με καταστήματα εμπειρίας που εισάγουν τους ανθρώπους σε συσκευές που αναπτύχθηκαν από το τμήμα Reality Labs της και όχι με καταστήματα λιανικής.
Αυτές οι συσκευές περιλαμβάνουν τα ακουστικά Oculus Quest εικονικής πραγματικότητας(σύντομα Meta Quest) και τα gadget του Portal, τα οποία σχεδιάστηκαν κυρίως για βιντεοκλήσεις. Τα καταστήματα θα μπορούσαν επίσης να παρουσιάσουν τα έξυπνα γυαλιά επαυξημένης πραγματικότητας που ονομάζονται Stories που ανέπτυξε το Facebook με το Ray-Ban. Στόχος της Meta είναι να πυροδοτήσει την «περιέργεια» και την «εγγύτητα» με τα καταστήματά της, καθώς και να προσφέρει στους πελάτες μια φιλόξενη ατμόσφαιρα όπου μπορούν να έχουν ένα «ταξίδι χωρίς κρίση» ενώ πειραματίζονται με ακουστικά.
Τα ίδια έγγραφα δείχνουν ότι η Meta οραματίζεται καταστήματα με μοντέρνα, μινιμαλιστική αισθητική και διακριτική τοποθέτηση επωνυμίας. Η εταιρεία εξέτασε πολλά πιθανά ονόματα, όπως το Facebook Hub, το Facebook Commons, το Facebook Innovations, το Facebook Reality Store και το From Facebook. Τελικά εγκαταστάθηκε στο Facebook Store, αλλά αυτό πιθανότατα θα αλλάξει τώρα που η εταιρεία έχει μετονομαστεί.
Εάν η Meta προχωρήσει με αυτό το σχέδιο, το πρώτο της κατάστημα λιανικής πώλησης/εμπειρίας θα βρίσκεται στο Burlingame της Καλιφόρνια, όπου υπάρχει ένα γραφείο Reality Labs. Οι Times λένε ότι το έργο θα μπορούσε τελικά να καλύψει τον κόσμο, ωστόσο, με τοποθεσίες σε διάφορες χώρες και περιοχές.