Η απλουστευμένη λειτουργία προβολής αυτοκινήτου του Spotify «αποσύρεται»

Η απλουστευμένη λειτουργία προβολής αυτοκινήτου του Spotify «αποσύρεται»

Όταν το Spotify ανακοίνωσε την απελευθέρωση της λειτουργίας Προβολή αυτοκινήτου το 2019, φαινόταν σαν ένας έξυπνος τρόπος για να αποτρέψετε την απόσπαση της προσοχής των οδηγών στο δρόμο. Κάθε φορά που συνδέατε με το αυτοκίνητό σας μέσω Bluetooth, θα αφαιρούσε ξένα στοιχεία όπως κουμπιά μενού και εξώφυλλο άλμπουμ. Αντίθετα, σας έδωσε μεγάλα κουμπιά για παύση και αναπαραγωγή μουσικής. μετάβαση στο προηγούμενο ή επόμενο κομμάτι. ή σαν ένα συγκεκριμένο τραγούδι. Ελπίζουμε όμως να μην κολλήσατε πολύ, καθώς το Spotify επιβεβαίωσε ότι «αποσύρει» τη λειτουργία.

Ένας επόπτης του Spotify, ο οποίος απαντούσε σε έναν χρήστη που παρατήρησε ότι η λειτουργία είχε εξαφανιστεί από την εφαρμογή του για Android, σημείωσε ότι το Spotify “εξερευνά ενεργά μια ποικιλία νέων τρόπων για να προσφέρει την καλύτερη εμπειρία ακρόασης στο αυτοκίνητο”. Πρόσθεσαν ότι η αφαίρεση της προβολής του αυτοκινήτου είναι απαραίτητη για να «ανοίξει ο δρόμος για νέες καινοτομίες». Αυτό είναι αρκετά λογικό, αν και δεν δικαιολογεί την απόρριψη ενός πραγματικά χρήσιμου χαρακτηριστικού ασφαλείας χωρίς σαφή αντικατάσταση. 

Ο συντονιστής πρότεινε τη χρήση του Google Assistant (ή του Siri στο iOS) για τον έλεγχο του Spotify hands-free, κάτι που θα λειτουργούσε επίσης κατά την πλοήγηση με το Google ή τους Χάρτες της Apple. Και, για να είμαστε δίκαιοι, έτσι πολλοί άνθρωποι (συμπεριλαμβανομένου εμένα) καταλήγουν να ελέγχουν τις μελωδίες στο δρόμο. 

Μπορεί το Spotify να καταργεί την προτεραιότητα του Car View απλώς και μόνο επειδή υπάρχουν πολλοί άλλοι τρόποι χειρισμού της αναπαραγωγής μουσικής στα αυτοκίνητα. Εάν έχετε ένα σύγχρονο αυτοκίνητο με υποστήριξη CarPlay ή Android Auto, θα αλληλεπιδράτε μόνο με την οθόνη στο ταμπλό σας και δεν θα δείτε ποτέ το Car View σε δράση. Πολλά οχήματα που κατασκευάστηκαν την τελευταία δεκαετία έχουν επίσης κάποιο είδος ελέγχου μέσων στα τιμόνια τους.  

Φυσικά, υπάρχει ένας πιο κακός στόχος, όπως ανέφεραν ορισμένοι χρήστες του Spotify στο νήμα του φόρουμ. Θα μπορούσε να είναι ότι η εταιρεία προσπαθεί να ωθήσει τους ανθρώπους προς το Car Thing, το αξεσουάρ οθόνης των 80 $. Βρήκαμε ότι ήταν μια χρήσιμη αναβάθμιση για παλαιότερα αυτοκίνητα, αλλά φαινόταν επίσης περιττό όταν μπορούσατε απλώς να τοποθετήσετε το τηλέφωνό σας και να ελέγξετε απευθείας το Spotify. Χωρίς τη λειτουργία Car View, όμως, αυτό το παράξενο gadget φαίνεται ξαφνικά πιο χρήσιμο. Σε περιπτώσεις όπως αυτή, ωστόσο, η απλούστερη εξήγηση συνήθως καταλήγει στο γεγονός ότι οι εταιρείες συνειδητοποιούν ότι ορισμένα χαρακτηριστικά δεν χρησιμοποιούνται πολύ.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *