Η τηλεθέαση βιντεοπαιχνιδιών αυξήθηκε πολύ το 2021. Σύμφωνα με μια αναφορά στο τέλος του έτους από το Rainmaker.gg με πληροφορίες από το StreamElements, τόσο τα παιχνίδια Twitch όσο και το Facebook παρουσίασαν σχεδόν 50% αύξηση στις ώρες παρακολούθησης έτος.
Σύμφωνα με την έκθεση, το Twitch σημείωσε αύξηση 45% στις ώρες παρακολούθησης φέτος, φτάνοντας συνολικά τις 24 δισεκατομμύρια προβολές. Αυτό ήταν αυξημένο από 17 δισεκατομμύρια το 2020. Το Facebook Gaming σημείωσε παρόμοια ώθηση, από 3,6 δισεκατομμύρια σε 5,3 δισεκατομμύρια ώρες παρακολούθησης, αύξηση 47%.
Δεν υπάρχουν πολλές εκπλήξεις όταν πρόκειται για το ποια ήταν τα πιο δημοφιλή παιχνίδια ροής του 2021 στο Twitch. Οι παίκτες παρακολούθησαν 2,1 δισεκατομμύρια ώρες Grand Theft Auto V, που ήταν η δεύτερη πιο δημοφιλής κατηγορία κάτω από την πιο γενική ετικέτα Just Chatting. Το υπόλοιπο του κορυφαίου 10 περιλαμβάνει βασικά stream όπως Fortnite, Minecraft και League of Legends.
Η μόνη πραγματική έκπληξη είναι ότι οτης Amazon Νέος Κόσμος είχε μια εξαιρετική χρονιά ντεμπούτου. Οι παίκτες παρακολούθησαν 259 εκατομμύρια ώρες MMO στο Twitch, τοποθετώντας το στο Νο. 18 της συνολικής κατάταξης των παιχνιδιών ανά ώρα προβολής. Αυτό το έκανε το πιο δημοφιλές ντεμπούτο παιχνίδι του 2021.
Όσον αφορά τους streamers, το xQcOW ήταν ο πιο δημοφιλής δημιουργός περιεχομένου στην πλατφόρμα για δεύτερη συνεχόμενη χρονιά. Άλλοι δημοφιλείς streamers το 2021 περιλαμβάνουν τους loud_coringa, Gaules και HasanAbi.
Τα δεδομένα είναι κάπως εκπληκτικά. Θα μπορούσε κανείς να υποθέσει ότι η τηλεθέαση ροών θα είχε κορυφωθεί το 2020 κατά τη διάρκεια της κορύφωσης της πανδημίας του κορωνοϊού. Θα ήταν δίκαιο να προβλέψουμε ότι η τηλεθέαση θα μπορούσε να είχε πέσει το 2021 καθώς χαλάρωσαν τα αυστηρά κοινωνικά lockdown. Αντίθετα, τα δεδομένα δείχνουν ότι η ροή βιντεοπαιχνιδιών αυξάνεται μόνο και αυτός ο αριθμός μπορεί να αυξηθεί ακόμη περισσότερο το 2022, καθώς τα κρούσματα COVID για άλλη μια φορά αυξάνονται λόγω της παραλλαγής Omicron.