Η Microsoft λέει ότι η τρέχουσα εμπειρία λήψης ειδοποιήσεων κατά τη διάρκεια συσκέψεων αποσπά την προσοχή και δεν υπάρχει εύκολος τρόπος να απενεργοποιήσετε αυτές τις ειδοποιήσεις, καθιστώντας την εξαιρετικά επώδυνη για τους χρήστες.
Ως εκ τούτου, η Microsoft εισάγει μια ρύθμιση για να βοηθήσει τον χρήστη να απενεργοποιεί τις ειδοποιήσεις κατά τη διάρκεια συσκέψεων.
Αυτό θα έρθει σε δύο μορφές.
Πρώτα, μια καθολική ρύθμιση για την απενεργοποίηση των ειδοποιήσεων κατά τη διάρκεια της σύσκεψης- Ένας χρήστης μπορεί να βρει αυτήν τη ρύθμιση κάνοντας κλικ στην έλλειψη δίπλα στην εικόνα προφίλ -> Μετάβαση στις καθολικές ρυθμίσεις -> Ειδοποιήσεις -> Συσκέψεις. Αυτό θα απενεργοποιήσει τις ειδοποιήσεις για όλες τις συναντήσεις.
Δεύτερον, Allow/Mute Notifications μέσω του uBar – Ένας χρήστης μπορεί να επιθυμεί να ενεργοποιήσει/απενεργοποιήσει τις ειδοποιήσεις ανά σύσκεψη μέσω της ρύθμισης που παρέχεται στο δίσκο συσκέψεων.
Η Microsoft αναμένει ότι αυτή η δυνατότητα θα αρχίσει να κυκλοφορεί στις αρχές Φεβρουαρίου και αναμένει ότι η διάθεση θα ολοκληρωθεί έως τα μέσα Μαρτίου.