Τα θύματα της εισβολής 200 εκατομμυρίων δολαρίων του ανταλλακτηρίου κρυπτογράφησης BitMart εξακολουθούν να περιμένουν να πάρουν τα χρήματά τους

Τα θύματα της εισβολής 200 εκατομμυρίων δολαρίων του ανταλλακτηρίου κρυπτογράφησης BitMart εξακολουθούν να περιμένουν να πάρουν τα χρήματά τους

Η BitMart υποσχέθηκε πλήρη αποζημίωση στα θύματα της εισβολής 200 εκατομμυρίων δολαρίων σε ολόκληρη την πλατφόρμα, αλλά ορισμένοι χρήστες δεν έχουν πάρει ακόμα τα χρήματά τους πίσω, σύμφωνα με αναφορά από το CNBC. Οι χάκερ ξεκίνησαν με μια ποικιλία από διακριτικά στις 4 Δεκεμβρίου αφού χρησιμοποίησαν ένα κλεμμένο κλειδί απορρήτου για να αποκτήσουν πρόσβαση σε ένα από τα καυτά πορτοφόλια της BitMart, αλλιώς γνωστό ως κρυπτοπορτοφόλι που είναι συνδεδεμένο στο διαδίκτυο.

Λίγο μετά το συμβάν, η BitMart ανακοίνωσε ότι θα χρησιμοποιήσει τη δική της χρηματοδότηση «για να καλύψει το περιστατικό και να αποζημιώσει τους χρήστες που επηρεάστηκαν». Ωστόσο, όπως CNBC αναφέρει το, εξακολουθούν να υπάρχουν αρκετοί απογοητευμένοι χρήστες που δεν έχουν δει ακόμη την επιστροφή των χρημάτων τους.

Η αναφορά του CNBC περιγράφει λεπτομερώς την εμπειρία ενός Ιρανού πρόσφυγα που λέει ότι αποθήκευσε SafeMoon αξίας 53.000 δολαρίων στο BitMart, εκ των οποίων τα 40.000 δολάρια προέρχονται από δάνειο. Το κατάστημα ήρθε επίσης σε επαφή με έναν επενδυτή με έδρα το Κάνσας που έχει 35.000 $ σε κενό – ισχυρίζεται ότι αυτός και άλλοι 6.800 επενδυτές μπορεί να υποβάλουν ομαδική αγωγή εναντίον της BitMart εάν δεν γίνει τίποτα για να επιλυθεί η κατάσταση.

Από όλα τα tokens που κλάπηκαν στο hack του BitMart, τα δεδομένα από την εταιρεία ασφάλειας blockchain, PeckShield, δείχνουν ότι το SafeMoon χτυπήθηκε περισσότερο. Όπως επισημαίνεται από το CNBC, οι κάτοχοι του SafeMoon αντεπιτίθενται στο Twitter και έχουν κατακλύσει τον ιστότοπο με το #WenBitMart hashtag για να απαιτήσουν την επιστροφή των κεφαλαίων τους. Αυτός μπορεί να είναι ο μόνος τρόπος με τον οποίο οι χρήστες αισθάνονται ότι μπορούν να επιστήσουν την προσοχή στο ζήτημα, καθώς το CNBC αναφέρει ότι ορισμένοι χρήστες αντιμετωπίζουν ασαφείς απαντήσεις όταν επικοινωνούν με την BitMart για να ελέγξουν την κατάσταση των χαμένων κεφαλαίων τους.

Παραμένει ασαφές πώς η BitMart σχεδιάζει να αποζημιώσει όλους τους χρήστες που επηρεάζονται. Το CNBC σημειώνει ότι ενώ το ανταλλακτήριο θα μπορούσε να εξαγοράσει όλα τα μάρκες που χάθηκαν, μπορεί να το κάνει όταν αυτά τα μάρκες έχουν πολύ υψηλότερη αξία. Άλλοι χρήστες αμφισβητούν εάν η BitMart θα χρησιμοποιήσει κάποια μορφή ασφάλισης για να αποπληρώσει τους χρήστες. Το Verge επικοινώνησε με το BitMart με αίτημα για σχόλιο, αλλά δεν έλαβε αμέσως απάντηση.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *