Τώρα, η εταιρεία είναι έτοιμη να προωθήσει τον κλώνο TikTok της σε περισσότερα μέρη του κοινωνικού της δικτύου καθώς προσπαθεί να αντιμετωπίσει αυτές τις μειώσεις.
Το κοινωνικό δίκτυο λανσάρει επίσημα το “Facebook Reels”, την έκδοση με επίκεντρο το Facebook της δυνατότητας που κυκλοφόρησε για πρώτη φορά στο Instagram πέρυσι. Η εταιρεία πειραματίζεται ήδη με τα Reels in Feed και ενθαρρύνει τους χρήστες να δημοσιεύουν τα βίντεό τους σε όλες τις υπηρεσίες εδώ και αρκετό καιρό. Αλλά με την τελευταία κυκλοφορία, το Reels θα είναι διαθέσιμο ως αυτόνομο χαρακτηριστικό στο Facebook σε περισσότερες από 150 χώρες.
Το Facebook θα ωθήσει επίσης το Reels σε ακόμη περισσότερα τμήματα της εφαρμογής του. Εκτός από την τοποθέτηση των Reels στην κορυφή των ροών των χρηστών ., η εταιρεία θα επιτρέπει στους χρήστες να μοιράζονται τα Reels μέσα στις Ιστορίες και θα επιτρέπει στους χρήστες να μετατρέπουν τις αναρτήσεις των Ιστοριών σε ΡοέςΤο Facebook Watch, το οποίο συνήθως επικεντρώνεται σε βίντεο μεγαλύτερης διάρκειας, θα φιλοξενεί επίσης περιεχόμενο Reels, όπως και οι Ομάδες. Και η εταιρεία λέει ότι θα αρχίσει να πειραματίζεται προτείνοντας «προτεινόμενα Reels» σε ροές δεδομένων ορισμένων χρηστών. Με άλλα λόγια: Tα Reels θα βρίσκονται σχεδόν σε κάθε επιφάνεια του Facebook όπου οι χρήστες συνήθως βλέπουν και μοιράζονται βίντεο.