Η Sony αναζητά εταιρείες AdTech για να εισάγουν διαφημίσεις στα παιχνίδια PlayStation, όπως ακριβώς οι κονσόλες Microsoft

Η Sony αναζητά εταιρείες AdTech για να εισάγουν διαφημίσεις στα παιχνίδια PlayStation, όπως ακριβώς οι κονσόλες Microsoft

Τα Games για PlayStation θα μπορούσαν να περιέχουν διακριτικά τοποθετημένες διαφημίσεις. Η Sony φαίνεται να ακολουθεί τα βήματα της Microsoft σε αυτή την προσπάθεια. Ο ιαπωνικός τεχνολογικός γίγαντας φέρεται να συνεργάζεται με πολλές εταιρείες AdTech, αλλά ίσως προτιμά να ελέγχει την τοποθέτηση διαφημίσεων καθώς και το μοντέλο διανομής.

Όπως αναφέραμε πρόσφατα, η Microsoft ενδέχεται να κατασκευάζει ένα σύστημα εντός παιχνιδιού για παιχνίδια Xbox που θα επιτρέπει σε επωνυμίες και εταιρείες να προβάλλουν διαφημίσεις. Η Sony θα μπορούσε να σκέφτεται μια πολύ παρόμοια στρατηγική, ανέφερε μια αναφορά από το BusinessInsider.

Η Microsoft ενδέχεται να τοποθετεί διαφημιστικές πινακίδες με ψηφιακή και δυναμική απόδοση σε ένα παιχνίδι. Ωστόσο, αυτές οι διαφημίσεις δεν θα ενοχλούσαν τους παίκτες ούτε θα παρεμπόδιζαν το παιχνίδι τους. Η Sony, από την άλλη πλευρά, φαίνεται να συνεργάζεται με εταιρείες AdTech για την ανάπτυξη μιας δυναμικής πλατφόρμας που θα βοηθά τους προγραμματιστές να δημιουργούν (και ίσως να διανέμουν) διαφημίσεις εντός του παιχνιδιού.

Με άλλα λόγια, η Microsoft θα μπορούσε να δημιουργήσει μια πλατφόρμα που θα επιτρέπει περισσότερο χώρο για διαφημίσεις. Ωστόσο, η εταιρεία δεν θα επιτρέψει στις επιχειρήσεις που ενδιαφέρονται να διαφημίσουν τα προϊόντα και τις υπηρεσίες τους να πληρώνουν απλώς χρήματα και να διασφαλίζουν ότι θα προβάλλονται διαφημίσεις στους παίκτες. Η Sony φαίνεται να πηγαίνει σε μια ελαφρώς διαφορετική κατεύθυνση, αν και με την ίδια ατζέντα.

Σύμφωνα με την έκθεση, η Sony θέλει να «ενθαρρύνει τους προγραμματιστές να συνεχίσουν να δημιουργούν δωρεάν παιχνίδια». Αυτό υποδηλώνει έντονα ότι η Sony θέλει να βοηθήσει τους προγραμματιστές να κερδίσουν περισσότερα χρήματα από τους τίτλους παιχνιδιών τους, επιτρέποντάς τους να προβάλλουν διαφημίσεις σε παίκτες. Με άλλα λόγια, η Sony θα μπορούσε να αναπτύσσει νεότερους τρόπους για βελτιωμένη δημιουργία εσόδων, αλλά θα περιόριζε το ίδιο σε παιχνίδια που είναι δωρεάν για λήψη και αναπαραγωγή.

Δεν είναι αμέσως σαφές εάν η Sony θα χρεώσει προμήθεια για να επιτρέψει σε προγραμματιστές παιχνιδιών και εκδότες να προβάλλουν περισσότερες διαφημίσεις στους παίκτες. Ωστόσο, η έκθεση προτείνει ότι η Sony μπορεί να εξετάσει το ενδεχόμενο «χρέωσης από προγραμματιστές και εκδότες για δεδομένα σχετικά με τη δραστηριότητα των καταναλωτών στο PlayStation», με σεβασμό του απορρήτου των χρηστών. Μερικές από τις προτεινόμενες τεχνικές περιλαμβάνουν τον έλεγχο των εταιρειών AdTech και την ανωνυμοποίηση δεδομένων χρηστών.

Η Sony θα μπορούσε να αυξήσει τη δημιουργία εσόδων μέσω προωθητικών μηνυμάτων στην κονσόλα παιχνιδιών PlayStation 5. Η εταιρεία θα μπορούσε να αρχίσει η ίδια να πιέζει τις νέες τεχνικές δημιουργίας εσόδων φέτος. Κάτι τέτοιο θα μπορούσε να προκαλέσει έντονες αντιδράσεις, αλλά αν η Sony περιορίσει τις διαφημίσεις μόνο σε παιχνίδια δωρεάν, οι παίκτες και οι προγραμματιστές ενδέχεται να μην παραπονιούνται πολύ.

Είναι σημαντικό να σημειωθεί ότι η Sony ούτε επιβεβαίωσε ούτε διέψευσε ότι διερευνά ενεργά επιλογές για να συμπεριλάβει περισσότερες διαφημίσεις στο οικοσύστημα παιχνιδιών PlayStation. Επί του παρόντος, η εταιρεία προβάλλει διαφημίσεις στα μενού εντός του παιχνιδιού. Οι διαφημίσεις προβάλλονται επίσης σε θεατές που μεταδίδουν ροή από παίκτες που παίζουν σε κονσόλες.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *