Το TikTok θα εξερευνήσει την κοινή χρήση χρημάτων από διαφημίσεις με δημιουργούς

Το TikTok θα εξερευνήσει την κοινή χρήση χρημάτων από διαφημίσεις με δημιουργούς

Οι δημιουργοί του TikTok ενδέχεται να έχουν σύντομα έναν ευκολότερο τρόπο να επωφεληθούν από τις αναρτήσεις τους. Ως μέρος μιας διαφημιστικής λύσης TikTok Pulse, ο γίγαντας των μέσων κοινωνικής δικτύωσης θα αρχίσει να «εξερευνά» ένα πρόγραμμα που μοιράζεται τα έσοδα από διαφημίσεις με επιρροές, εκδότες και γνωστές δημόσιες προσωπικότητες. Όσοι έχουν τουλάχιστον 100.000 ακόλουθους θα είναι επιλέξιμοι στο πρώτο στάδιο, δήλωσε ο TikTok.

Η εταιρεία είπε ότι θα κυκλοφορήσει το Pulse στις ΗΠΑ τον Ιούνιο, με άλλες χώρες να αναμένεται το φθινόπωρο. Η TikTok θα μοιράσει τα έσοδα εξίσου μεταξύ της και των παραγωγών. Αυτό είναι ελαφρώς χειρότερο από το Instagram (όπου οι δημιουργοί συγκεντρώνουν το 55 τοις εκατό), αλλά εξακολουθεί να είναι σημαντικό.

Η έκκληση είναι ξεκάθαρη: αν είστε αρκετά δημοφιλής, θα μπορούσατε να κερδίσετε χρήματα με κάθε ανάρτηση. Αυτό θα μπορούσε να ενθαρρύνει περισσότερες αναρτήσεις στο TikTok, για να μην αναφέρουμε ότι κάποιοι κατασκευαστές βίντεο δεν βασίζονται σε μεγάλο βαθμό σε χορηγίες ή δωρεές.

Αυτό βοηθά επίσης το TikTok, φυσικά. Θα μπορούσε να αποτρέψει τα αστέρια από το να μεταπηδήσουν στο Instagram ή σε άλλους, δυνητικά πιο κερδοφόρους αντιπάλους. Ωστόσο, μπορεί επίσης να ενθαρρύνει περισσότερους δημιουργούς να παράγουν κλιπ φιλικά προς τις διαφημίσεις — μπορεί να δείτε καθαρότερο, λιγότερο πολωτικό υλικό. Αυτό δεν θα είναι συναρπαστικό αν σας αρέσει το πιο πολιτικό ή επικίνδυνο περιεχόμενο του TikTok, αλλά μπορεί να βοηθήσει το TikTok να αντέξει τον ολοένα και πιο έντονο ανταγωνισμό.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *