Η επέκταση Chrome του DuckDuckGo θα μπλοκάρει τη νέα στόχευση διαφημίσεων της Google

Η επέκταση Chrome του DuckDuckGo θα μπλοκάρει τη νέα στόχευση διαφημίσεων της Google

Το πρόγραμμα περιήγησης που εστιάζεται στο απόρρητο DuckDuckGo ενημέρωσε την επέκτασή του Chrome για να αποκλείσει δύο νέες μεθόδους στόχευσης διαφημίσεων που αποτελούν μέρος του Privacy Sandbox. Σε μια ανάρτηση ιστολογίου, το DuckDuckGo ενημέρωσε τους χρήστες ότι μπορούν να αποκλείσουν το Google Topics και το FLEDGE μέσω της επέκτασής του ή απλώς να απενεργοποιήσουν τη ρύθμιση “Privacy Sandbox” στο Chrome. Η πρωτοβουλία Privacy Sandbox – η εναλλακτική μέθοδος παρακολούθησης και στόχευσης των χρηστών για διαφημίσεις στο διαδίκτυο που η Google υποστηρίζει ότι είναι περισσότερο εστιασμένη στο απόρρητο – αντιμετωπίστηκε με έλεγχο από ρυθμιστικές αρχές και υποστηρικτές του απορρήτου. Το DuckDuckGo εντάχθηκε στη χορωδία που επικρίνει τη νέα τεχνολογία διαφημίσεων της Google, την οποία ο γίγαντας αναζήτησης δοκιμάζει σε περιορισμένο αριθμό χρηστών.

«Ενώ κάποιοι προτείνουν ότι το Θέματα είναι ένας λιγότερο επεμβατικός τρόπος στόχευσης διαφημίσεων, δεν συμφωνούμε. Γιατί όχι? Ουσιαστικά οφείλεται στο ότι, από προεπιλογή, το Google Chrome θα εξακολουθεί να παρακολουθεί αυτόματα τη δραστηριότητά σας στο διαδίκτυο και να μοιράζεται πληροφορίες σχετικά με εσάς με διαφημιστές και άλλα μέρη, ώστε να μπορούν να σας στοχεύουν συμπεριφορικά χωρίς τη συγκατάθεσή σας», έγραψε ο διευθυντής προϊόντων της DuckDuckGo Peter Dolanjski στην ανάρτηση.

Η εταιρεία κάλεσε επίσης το FLEDGE της Google (συντομογραφία του First Locally-Executed Decision over Groups Experiment), τη νέα μέθοδο επαναστόχευσης διαφημίσεων (αλλιώς γνωστές ως εκείνες οι αντιπαθητικές διαφημίσεις που ακολουθούν τους χρήστες όπου κι αν πάνε στον ιστό). Σε αντίθεση με παλαιότερες μεθόδους, η Google ισχυρίζεται ότι το FLEDGE επιτρέπει το επαναληπτικό μάρκετινγκ με βάση ένα προσωπικό αναγνωριστικό για τους χρήστες. Το FLEDGE θα δημιουργηθεί επίσης απευθείας στο πρόγραμμα περιήγησης Chrome της Google, αντί της παραδοσιακής επαναστόχευσης διαφημίσεων που πραγματοποιείται μέσω cookie τρίτων.

“Όταν επισκέπτεστε έναν ιστότοπο όπου ο διαφημιζόμενος μπορεί να θέλει αργότερα να σας ακολουθήσει με μια διαφήμιση, ο διαφημιζόμενος μπορεί να πει στο πρόγραμμα περιήγησής σας Chrome να σας εντάξει σε μια ομάδα συμφερόντων. Στη συνέχεια, όταν επισκέπτεστε έναν άλλο ιστότοπο που προβάλλει διαφημίσεις, το πρόγραμμα περιήγησής σας Chrome θα εκτελέσει μια δημοπρασία διαφημίσεων με βάση τις ομάδες συμφερόντων σας και θα στοχεύσει συγκεκριμένες διαφημίσεις σε εσάς. Τόσο πολύ για το πρόγραμμα περιήγησής σας που λειτουργεί για εσάς!», έγραψε ο Dolanjski.

Πιθανότατα είναι απλώς μια ειλικρινής εξυπηρέτηση, αλλά η Google έχει τονίσει ότι δέχεται σχόλια από τους υποστηρικτές της ιδιωτικής ζωής και τις ρυθμιστικές αρχές καθώς συνεχίζει να δοκιμάζει το Privacy Sandbox. Ο επόπτης ανταγωνισμού του Ηνωμένου Βασιλείου έδωσε στο Privacy Sandbox μια προσεκτική σφραγίδα έγκρισης νωρίτερα φέτος. Η σταδιακή κατάργηση των cookie τρίτων χρειάστηκε στην Google περισσότερο από το αναμενόμενο. Η Google ενημερώνει τακτικά το χρονοδιάγραμμακαι η νέα εκτίμηση είναι ότι θα σταματήσει σταδιακά να υποστηρίζει cookie τρίτων σε διάστημα τριών μηνών στα τέλη του 2023.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *