Οι επαγγελματικοί λογαριασμοί που ξοδεύουν λιγότερα από 1.000 $ μηνιαίως πρέπει να εγγραφούν είτε στο Twitter Blue είτε στο σήμα Επαληθευμένων οργανισμών για να συνεχίσουν να προβάλλουν διαφημίσεις στην πλατφόρμα.
Το Twitter ενημέρωσε τους διαφημιστές ότι, από την Παρασκευή (21 Απριλίου), οι λογαριασμοί τους πρέπει να έχουν επαληθευμένο σημάδι επιλογής για να συνεχίσουν να προβάλλονται διαφημίσεις.
Οι διαφημιστές που ξοδεύουν 1.000 $ το μήνα έχουν ήδη μια χρυσή επιταγή ή θα κάνουν σύντομα και μπορούν «να συνεχίσουν να απολαμβάνουν πρόσβαση στη διαφήμιση χωρίς διακοπή αυτήν τη στιγμή», είπε η εταιρεία.
Η αλλαγή «ευθυγραμμίζεται με την ευρύτερη στρατηγική επαλήθευσης του Twitter», είπε η εταιρεία σε ένα μήνυμα προς τους διαφημιστές που κοινοποιήθηκε στο διαδίκτυο από τον σύμβουλο κοινωνικών μέσων Ματ Ναβάρα.
Η νέα προσέγγιση στοχεύει στη μείωση των δόλιων λογαριασμών και ρομπότ διασφαλίζοντας ότι οι διαφημιστές επαληθεύονται ως πραγματικά πρόσωπα ή επιχειρήσεις, ανέφερε το Twitter.
Η «ανώτερη» εμπειρία θα προσφέρει οφέλη, όπως αυξημένη οργανική ορατότητα και πρόσβαση σε ένα ευρύτερο φάσμα εργαλείων δημιουργίας περιεχομένου, αναφέρεται στο μήνυμα.
Το Twitter δεν έχει ανακάμψει μετά την φυγή των διαφημιστών μετά την εξαγορά της εταιρείας από τον Έλον Μασκ τον Οκτώβριο. Με τους μισούς 1.000 κορυφαίους διαφημιστές να φέρονται να έχουν επιστρέψει ακόμη,Κελάδημα επιδιώκει να αυξήσει τα έσοδα από συνδρομές για την κάλυψη των οικονομικών υποχρεώσεων.
Ακολουθεί ένα ακόμη χτύπημα της Microsoft ανακοινώνοντας ότι δεν θα υποστηρίζει πλέον το Twitter στη δική της διαφημιστική πλατφόρμα στις 25 Απριλίου.
Ο Μασκ έχει πληρώσει 44 δισεκατομμύρια δολάρια για το Twitter και είπε σε συνέντευξή του στο BBC την περασμένη εβδομάδα πίστευε ότι η πλατφόρμα άξιζε τώρα 20 δισεκατομμύρια δολάρια.
Ο δισεκατομμυριούχος έχει ξεκινήσει μια σειρά από μέτρα εξοικονόμησης κόστους μετά την εξαγορά, συμπεριλαμβανομένων των «επώδυνων» απολύσεων που, όπως είπε, μείωσαν το εργατικό δυναμικό του Twitter από λίγο λιγότερο από 8.000 σε περίπου 1.500.