Σε συνέντευξή του στο Bloomberg, ο εκπρόσωπος της Microsoft, Alex Kipman, απάντησε σε μερικές ερωτήσεις σχετικά με το παρόν και το μέλλον του Microsoft HoloLens, απελευθερώνοντας μερικά στοιχεία για την επόμενη έκδοση της συσκευής.
Είπε ότι η HoloLens στοχεύει επί του παρόντος σε εργαζομένους πρώτης γραμμής, που χρειάζονται τα χέρια τους ελεύθερα, και ότι το 60% των εταιρειών Fortune 500 δοκιμάζουν ή χρησιμοποιούν τη Mixed Reality, ενώ το 90% των εταιρειών Fortune 500 με περισσότερα από 500 άτομα το έχουν υιοθετήσει. Η Microsoft σημείωσε ιδιαίτερη επιτυχία στον τομέα της υγειονομικής περίθαλψης, της μεταποίησης, του λιανικού εμπορίου και της αρχιτεκτονικής, ενώ ορισμένες άλλες βιομηχανίες είδαν μειωμένη υιοθέτηση. Συνολικά, ήταν καλές πωλήσεις, αλλά είπε ότι οι πωλήσεις είχαν επιταχυνθεί τους τελευταίους 18 μήνες.
Όταν ρωτήθηκε για την επόμενη έκδοση του Microsoft HoloLens, το HoloLens 3, είπε ότι η συσκευή χρειάζεται για να δείξει βελτιώσεις σε 3 τομείς:
βελτίωση της immersion του
βελτίωση της άνεσης και της κοινωνική αποδοχή
αύξηση της αξίας που μπορείτε να επιτύχετε
Σύμφωνα με τον εκπρόσωπο , η συσκευή δεν πρέπει να μην είναι μόνο μια σταδιακή βελτίωση, αλλά ένα μετασχηματιστικό άλμα προς τα εμπρός. Φυσικά, οι αναγνώστες μεγάλης διάρκειας θα θυμούνται μια παρόμοια διαφημιστική εκστρατεία για το HoloLens 2.
Σε κάθε περίπτωση, επιβεβαίωσε ότι η Microsoft βρισκόταν επί του παρόντος στο στάδιο σχεδίασης της συσκευής, αλλά ότι δεν υπήρχε βιασύνη να δει τη συσκευή να κυκλοφορεί φέτος και διαφορετικά δεν επιβεβαιώνει καμία στοχευμένη ημερομηνία κυκλοφορίας.
Η Kipman επιβεβαίωσε επίσης ότι εκτός από τη στόχευση του κλάδου, η Microsoft θεώρησε επίσης ότι μια συσκευή καταναλωτή ήταν σημαντική για να επιτύχει τη συνολική επιτυχία του Mixed Reality, αλλά ότι αυτή η συσκευή έπρεπε να δείξει μια τεράστια βελτίωση σε σχέση με τα τρέχοντα HoloLens.
Συγκεκριμένα, έπρεπε να δείξει κάποια βελτίωση στη immersion, αλλά το πιο σημαντικό, έπρεπε να ζυγίζει λιγότερο από 90g (έναντι 500g για το HoloLens 2) και να χρησιμοποιεί μόνο 2W ισχύος (έναντι 8w για το HoloLens 2). Δεδομένου του μεγέθους των απαιτούμενων βελτιώσεων, φαίνεται ότι ίσως περιμένουμε αρκετό καιρό για να φτάσει μια έκδοση για καταναλωτές.
Είναι σημαντικό ότι η Kipman επιβεβαίωσε ότι η Microsoft συνεργάζεται με ανταγωνιστές στο χώρο, όπως η Niantic και η Epic, για να διατηρήσουν τη Mixed reality μια ανοιχτή πλατφόρμα με δωρεάν διαλειτουργικότητα, πολλές πηγές υλικού και χωρίς κλείδωμα καταστημάτων εφαρμογών.