Η Tesla φαίνεται να έχει ξεπεράσει τα προβλήματα παραγωγής που υπέστη πέρυσι κατά το κλείσιμο του COVID με την εταιρεία να ανακοινώνει μια σειρά “νέων και αξιοσημείωτων δίσκων” κατά τη Δευτέρα. Όχι μόνο η Tesla δημιούργησε και έστειλε 200.000 οχήματα κατά τη διάρκεια του τριμήνου, αύξηση κατά 151% σε σχέση με πέρυσι, κέρδισε επίσης 1,1 δισεκατομμύρια δολάρια καθαρά έσοδα κατά την ίδια περίοδο – μια επιτακτική δεκαπλάσια αύξηση κάθε χρόνο. Συνολικά, τα έσοδα αυξήθηκαν κατά 98% από αυτήν την περίοδο πέρυσι χάρη σε μεγάλο βαθμό στις αυξημένες παραδόσεις της Tesla, αν και η εταιρεία υπέφερε από «απομείωση που σχετίζεται με το Bitcoin» ύψους 23 εκατομμυρίων δολαρίων κατά το τελευταίο τρίμηνο.
Επιπλέον, η Tesla παρουσίασε ηλιακή ικανότητα 85 MW αξίας στο 2ο τρίμηνο, αύξηση 215% από τα 25 MW του περασμένου έτους, ενώ πρόσθεσε σχεδόν 1.000 σταθμούς υπερφόρτισης στο συνεχώς διευρυνόμενο δίκτυό της. Ο Διευθύνων Σύμβουλος της Tesla Elon Musk αποκάλυψε επίσης περισσότερες λεπτομέρειες σχετικά με το σχέδιο της εταιρείας να ανοίξει το δίκτυό της Supercharger σε άλλες μάρκες EV αργότερα φέτος.
“Αυτήν τη στιγμή πιστεύουμε ότι είναι ένα πραγματικό απλό πράγμα όπου, απλώς κατεβάζετε την εφαρμογή Tesla, πηγαίνετε σε έναν υπερσυμπιεστή και απλώς υποδείξτε σε ποιον πάγκο βρίσκεστε”, εξήγησε. “Και αυτό πρέπει βασικά να λειτουργεί με σχεδόν όλα τα αυτοκίνητα των κατασκευαστών.” Οι ιδιοκτήτες εκτός Tesla θα μπορούσαν να δουν μερικούς περιορισμούς στη χρήση του δικτύου Supercharger, επεσήμανε ο Musk. “Αν το ποσοστό χρέωσης είναι εξαιρετικά αργό, τότε κάποιος θα χρεωθεί περισσότερο.”
“Το κοινό συναίσθημα προς τα EV είναι σε σημείο καμπής και, σε αυτό το σημείο, νομίζω ότι σχεδόν όλοι συμφωνούν ότι τα ηλεκτρικά οχήματα είναι ο μόνος δρόμος προς τα εμπρός”, δήλωσε ο Musk κατά τη διάρκεια της κλήσης. Σημείωσε, ωστόσο, ότι η συνεχιζόμενη παγκόσμια έλλειψη μικροτσίπ παραμένει μια καθοδηγητική δύναμη στην παραγωγή οχημάτων. “Όσον αφορά την εφοδιαστική αλυσίδα, ενώ κατασκευάζουμε αυτοκίνητα με πλήρη ταχύτητα, η παγκόσμια κατάσταση έλλειψης τσιπ παραμένει αρκετά σοβαρή … φαίνεται ότι βελτιώνεται, αλλά είναι δύσκολο να προβλεφθεί.” Ο Μόσκ είπε, προειδοποιώντας ότι το ζήτημα πιθανότατα δεν θα επιλυθεί πριν από το τέλος του τρέχοντος έτους.
Όσον αφορά την τεχνολογία, η χρήση του ραντάρ από την Tesla ως μέρος του συστήματος Self Self Driving του οχήματος σύντομα θα τελειώσει. “Αφού πουλήσαμε πάνω από ένα εκατομμύριο οχήματα εξοπλισμένα με ραντάρ, έχουμε συγκεντρώσει αρκετά δεδομένα για να αρχίσουμε να τα καταργούμε σε ορισμένες περιοχές”, έγραψε η εταιρεία στο κατάστρωμα των μετόχων της. “Η αφαίρεση του ραντάρ, η οποία ενεργοποιείται από τη συλλογή μας ενός τεράστιου συνόλου δεδομένων γωνιακών περιπτώσεων, μας επιτρέπει να επικεντρωθούμε στην όραση και να αυξήσουμε τον ρυθμό βελτίωσης.”
Ο Musk σχολίασε επίσης την πρόσφατη κυκλοφορία της συνδρομής FSD της Tesla που ξεκίνησε τον περασμένο μήνα. “Περιμέναμε να χτίζουμε αργά και να μαζεύουμε πολύ δυναμική με την πάροδο του χρόνου”, είπε. “Προφανώς, πρέπει να διαθέτουμε το πλήρες αυτόματο σκάφος για να απογειωθεί πραγματικά … Νομίζω ότι η συνδρομή στο FSC θα είναι ένας σημαντικός παράγοντας πιθανότατα το επόμενο έτος.”
Η εταιρεία πλησιάζει επίσης στη μετάβαση στις νέες μπαταρίες 4680 μπαταριών της, έχοντας επικυρώσει επιτυχώς την «απόδοση και τη διάρκεια ζωής» της τεχνολογίας της μπαταρίας στην εγκατάσταση κατασκευής με έδρα την Καλιφόρνια. Με αυτή τη δοκιμή εκτός δρόμου, η Tesla επικεντρώνεται στη “βελτίωση του 10 τοις εκατό των διαδικασιών παραγωγής που επί του παρόντος εμποδίζουν την παραγωγή παραγωγής”, αν και η εταιρεία δεν έχει ακόμη ανακοινώσει πότε θα πραγματοποιηθεί πραγματικά η αλλαγή στυλ μπαταρίας.