H Porsche σήμερα ενημέρωσε τον κόσμο για τα οικονομικά της αποτελέσματα και, κατ’ επέκταση, τα σχέδιά της να παραμείνει επίκαιρη σε έναν κόσμο που σαφώς δεν πρόκειται να επιβιώσει από την κλιματική αλλαγή. Η γερμανική μάρκα πολυτελείας είπε ότι είχε δει άλμα πωλήσεων κατά 4,4 δισεκατομμύρια ευρώ (περίπου 4,8 δισεκατομμύρια δολάρια) και μεγάλο ενδιαφέρον για τα μοντέλα της. Για τρίτη συνεχή χρονιά, η σειρά Pure-EV Taycan κατάφερε να ξεπεράσει τις πωλήσεις της εμβληματικής 911, με 41.296 μονάδες , ενώ η ναυαρχίδα κατάφερε 38.464 μονάδες. Προς θλίψη της Μητέρας Φύσης, ωστόσο, και τα δύο ξεπέρασαν τις πωλήσεις των SUV της Macan και της Cayenne, τα οποία πούλησαν περίπου 171.433 μονάδες μεταξύ τους.
Η εταιρεία έχει πει ότι θέλει το 80 τοις εκατό των πωλήσεών της να είναι «εξ ολοκλήρου ηλεκτρικά» έως το 2030, με ένα επιπλέον σχέδιο να είναι ταυτόχρονα ουδέτερο ως προς τον άνθρακα. Μέρος αυτής της ώθησης θα καθοδηγηθεί από μια νέα έκδοση του μεσαίου κινητήρα 718, η οποία θα κυκλοφορήσει «αποκλειστικά σε πλήρως ηλεκτρική μορφή» κάποια στιγμή γύρω στο 2025. Φυσικά, δεν θα είναι μέχρι να αποκτήσουμε εξ ολοκλήρου ηλεκτρική 911 και Cayenne ότι θα δούμε την πραγματική έκταση της δέσμευσης της Porsche. Αλλά ελπίζουμε ότι τα βήματα του μωρού μέχρι τώρα θα μεταφραστούν σε πολύ πιο γρήγορη δράση όσο πλησιάζουμε στο τέλος αυτής της δεκαετίας.
Η Porsche ανακοίνωσε επίσης ότι θα επενδύσει σε «σταθμούς φόρτισης premium» και «τη δική της υποδομή φόρτισης». Η εταιρεία έχει εμπειρία σε αυτόν τον τομέα, μετά την έναρξη ενός σταθμού φόρτισης υψηλού προφίλ στη Λειψία. Είναι κάτι για το οποίο η (stablemate) Audi μίλησε επίσης για να κάνει, και έδειξε μια ιδέα για έναν κόμβο φόρτισης μόνο για Audi, premium πέρυσι. Η εταιρεία πρόσθεσε ότι ψάχνει να αποκτήσει νέα στοιχεία μπαταρίας υψηλής απόδοσης από την Cellforce , τα οποία πρόκειται να ξεκινήσουν να αποστέλλονται το 2024.