Ο Έλον Μασκ δεν τελείωσε με την ιδέα της κατασκευής ενός hyperloop

Ο Έλον Μασκ δεν τελείωσε με την ιδέα της κατασκευής ενός hyperloop

O Μασκ είχε πρώτη φορά την ιδέα ενός συστήματος μεταφοράς υψηλής ταχύτητας hyperloop μεταξύ πόλεων το 2013, αλλά το άφησε σε άλλες εταιρείες να αναπτύξουν περαιτέρω την ιδέα. Ωστόσο , το 2017,  ο Musk ανακοίνωσε ότι θα κατασκευάσει ένα σύστημα hyperloop, ξεκινώντας από τη Νέα Υόρκη προς Ουάσιγκτον DC διαδρομή. Τώρα,   έγραψε στο Twitter ότι η The Boring Company θα επιχειρήσει να δημιουργήσει ένα λειτουργικό hyperloop “τα επόμενα χρόνια”. 

Υπενθυμίζουμε ότι το hyperloop είναι ένα σύστημα που μεταφέρει επιβάτες ή φορτίο μέσω σωλήνων χαμηλής πίεσης σε ταχύτητες έως και 800 MPH. Είναι μια ιδέα που θα μπορούσε να λειτουργήσει θεωρητικά, αλλά ποτέ δεν έχει αποδειχθεί ότι τρέχει σε κάτι κοντά σε αυτές τις ταχύτητες στην πράξη. 

Ο Μασκ σημείωσε ότι το hyperloop θα ήταν ο πιο γρήγορος τρόπος για να φτάσετε από το ένα κέντρο της πόλης στο άλλο για αποστάσεις μικρότερες από 2.000 μίλια, με το Starship να είναι ταχύτερο για μεγαλύτερα ταξίδια. Σημείωσε επίσης ότι “οι υπόγειες σήραγγες είναι απρόσβλητες στις επιφανειακές καιρικές συνθήκες (οι υπόγειοι σιδηρόδρομοι είναι ένα καλό παράδειγμα), επομένως δεν θα είχε σημασία να κάνετε hyperloop εάν μαίνεται ένας τυφώνας στην επιφάνεια. Δεν θα το προσέξατε καν. 

Στην πραγματικότητα, τα μετρό του Παρισιού είναι επιρρεπή σε πλημμύρες όταν ο ποταμός Σηκουάνας είναι ψηλά, για παράδειγμα, και το μετρό της Νέας Υόρκης πλημμύρισε κατά τη διάρκεια του τυφώνα Sandy. Ακόμα, ίσως το hyperloop θα μπορούσε να σχεδιαστεί για να είναι ανθεκτικό στις πλημμύρες.  

Εν τω μεταξύ, ο Μασκ ίδρυσε την εταιρεία Boring στα τέλη του 2016 ως έναν τρόπο να σκάβει αποτελεσματικά τούνελ για αυτοκίνητα και τρένα υψηλής ταχύτητας. Αυτή η εταιρεία έλαβε πρόσφατα μια μεγάλη εισφορά μετρητών που την αποτίμησε σε περίπου 5,7 δισεκατομμύρια δολάρια, αλλά δεν έχει ακόμη ολοκληρώσει κανένα σημαντικό έργο, εκτός από το Las Vegas LVCC Loop με 1,7 μίλια τούνελ. (Έχει ανακοινώσει, αλλά διέκοψε ή ακύρωσε αρκετά άλλα έργα). 

Το Hyperloop θα προστεθεί στη στοίβα στο πιάτο του Μασκ, το οποίο θα μπορούσε να περιλαμβάνει μια αγορά 43 δισεκατομμυρίων δολαρίων του Twitter. Δεν είναι επίσης απολύτως σαφές πόσο σοβαρός είναι ο Μασκ όταν κάνει τέτοιες διακηρύξεις. 

Υπάρχει μια προφανής συνέργεια μεταξύ του hyperloop και της The Boring Company. Θα μπορούσε να γίνει πολύ πιο πρακτικό μόλις η εταιρεία ολοκληρώσει την ανάπτυξη του Prufrock-3, μιας μηχανής που υποτίθεται ότι θα μπορεί να σκάβει επτά μίλια σήραγγας την ημέρα. Αυτό είναι περίπου πενήντα φορές πιο γρήγορα από τα τρέχοντα μηχανήματα Prufrock-2 της εταιρείας που μπορούν να κάνουν μόνο ένα μίλι διάνοιξης σήραγγας την εβδομάδα. 

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *