Το Twitter πειραματίζεται ξανά με βίντεο, δοκιμάζει βίντεο με κάθετη κύλιση

Το Twitter πειραματίζεται ξανά με βίντεο, δοκιμάζει βίντεο με κάθετη κύλιση

Το Twitter ανακοινώνει στο επίσημο ιστολόγιό του ότι θα αρχίσει να κυκλοφορεί έναν νέο τρόπο εμπειρίας βίντεο στο TikTok. Όχι, το Twitter δεν πρόκειται να αρχίσει να προωθεί σύντομα βίντεο τύπου TikTok με τον ίδιο τρόπο που έκανε η IG με το Reels ή το YouTube με Shorts. Αντίθετα, θα χρειαστεί μόνο ένα στοιχείο βίντεο σύντομης μορφής, καθιστώντας ευκολότερη την ανακάλυψη περιεχομένου βίντεο στην πλατφόρμα.

Το Twitter παρουσιάζει ένα νέο «εμβυθιστικό πρόγραμμα προβολής πολυμέσων» το οποίο θα αναπαράγει βίντεο σε μια νέα προβολή πλήρους οθόνης. Αυτό θα είναι προσβάσιμο απλά πατώντας/επεκτείνοντας ένα βίντεο από ένα Tweet. Οι χρήστες θα μπορούν να σύρουν προς τα πάνω από οποιοδήποτε βίντεο, εάν θέλουν να ανακαλύψουν περισσότερο οπτικό περιεχόμενο. Εάν βγείτε πίσω από την προβολή, θα επιστρέψετε στη ροή σας στο Twitter.

Το Twitter θα εμφανίζει επίσης περισσότερα βίντεο στην καρτέλα Εξερεύνηση της εφαρμογής. Οι χρήστες θα δουν ένα νέο καρουζέλ βίντεο μαζί με ενδιαφέροντα Tweets στην ενότητα “Βίντεο για εσάς”.

Θέλουμε να διευκολύνουμε τον καθένα να χρησιμοποιεί την υπηρεσία μας με τον τρόπο που ταιριάζει καλύτερα στις ανάγκες του και τα βίντεο αποτελούν σημαντικό μέρος αυτού.

Twitter experiments with video again, tests vertically scrolling video

Το καθηλωτικό πρόγραμμα προβολής πολυμέσων θα κυκλοφορήσει σε χρήστες iOS που χρησιμοποιούν το Twitter στα αγγλικά τις επόμενες ημέρες. Εν τω μεταξύ, το καρουζέλ βίντεο στην καρτέλα Εξερεύνηση είναι πλέον διαθέσιμο στους χρήστες Android και iOS στα Αγγλικά.

Την τελευταία φορά που το Twitter προσπάθησε να ενσωματώσει βίντεο, απέτυχε. Το Twitter κυκλοφόρησε το Fleets τον Νοέμβριο του 2020, μόνο για να τραβήξει την πρίζα περίπου 8 μήνες αργότερα. Με αυτήν την ανακοίνωση, δεν φαίνεται ότι το Twitter προσπαθεί να αλλάξει τη στρατηγική περιεχομένου του και ξαφνικά να κάνει τους χρήστες του να βγάζουν βίντεο σύντομης μορφής όπως έκανε το Instagram. Αντί να εστιάζει στο βίντεο, θα διευκολύνει μόνο την εύρεση και την αλληλεπίδραση με τα βίντεο.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *