Η Renault προσπαθεί να αναβιώσει τις σημαντικές πωλήσεις στην Κίνα. Έχει συμφωνήσει να δημιουργήσει μια κοινοπραξία με έναν μεγάλο κατασκευαστή αυτοκινήτων στη χώρα. Η Renault θα μοιραστεί τεχνολογία και πόρους με τη Geely (η οποία κατέχει τη Volvo και την Polestar) για να φέρει υβριδικά οχήματα με την επωνυμία Renault στην Κίνα.
Οι εταιρείες σχεδιάζουν να επωφεληθούν από την αλυσίδα εφοδιασμού και τις κατασκευαστικές δυνατότητες της Geely. Η Renault θα επικεντρωθεί στις πωλήσεις και το μάρκετινγκ.
Μαζί με την Κίνα, οι εταιρείες βλέπουν τη Νότια Κορέα ως βασική αγορά για την κοινή τους επιχείρηση. Σχεδιάζουν να πουλήσουν τοπικές εκδόσεις υβριδίων από τη Geely’s Lynk & Co. μάρκα
Η κοινή επιχείρηση πιθανότατα θα επεκταθεί σε άλλες ασιατικές αγορές στο μέλλον, σύμφωνα με το Reuters, το οποίο ανέφερε ότι η Renault και η Geely σκέφτονται επίσης να κατασκευάσουν πλήρως ηλεκτρικά οχήματα. Η Renault ανακοίνωσε πρόσφατα ένα φιλόδοξο χρονοδιάγραμμα για την ηλεκτροκίνηση των οχημάτων της. Προβλέπει ότι το 65 τοις εκατό της γκάμας της θα είναι ηλεκτρικό έως το 2025.
Η συνεργασία με την Κίνα φαίνεται σημαντική για τη Renault, η οποία αγωνίζεται να πουλήσει αυτοκίνητα με το δικό της όνομα στη χώρα. Θα πωλούνται μόνο 2.324 Renault-branded αυτοκίνητα εκεί το 2020, μια πτώση του 89 τοις εκατό από το προηγούμενο έτος, εν μέσω της COVID-19 πανδημίας και την παγκόσμια έλλειψη ημιαγωγών. Συγκριτικά, οι Jinbei και Huasong, μάρκες που ανήκουν σε κοινοπραξία μεταξύ Renault και Brilliance Auto, πούλησαν 154.049 οχήματα στην Κίνα πέρυσι.